וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה המלצות למחוסרי הלוקיישן להתנשק בו בסילבסטר

31.12.2014 / 15:29

הפטריה שלך חזרה: שוב סילבסטר, שוב מסיבות ענק בכל הארץ, שוב סיכוי גבוה שתיתקעו בפקקים בדיוק בזמן של נשיקת החצות. צפו בהמלצה היומית לחיות המסיבה שביניכם

מערכת וואלה!

שלום לכם חיות של מסיבות!

הערב אנחנו חוגגים את הסילבסטר, שאולי היה ואולי לא היה צורר יהודים, מה זה משנה, העיקר שיש לנו סיבה למסיבה. לצפונים שבינינו כדאי לבדוק את בר הסינקופה אשר בחיפה, שם יהיה נשף מסכות עם שמפניה וריקודים על השולחנות, הכניסה חופשית ומותנית בחבישת מסיכה. אם אתם גרים במרכז, כדאי לדעת שהפסאז' בתל אביב מפיק מסיבת אולד פאשן. ללילה אחד יהפוך המקום לאולם נשפים בארצות הברית של שנות ה-20, כולל הופעת סווינג ותקלוטים. עוד בתל אביב: מסיבת "נובי גוד" של קפה גיברלטר. ואם אתם גרים בבאר שבע, כדאי שתדעו שבמועדון עשן הזמן תהיה מסיבה עם מוזיקה שחורה על שם הקדוש סילבסטר השחור. אני לא בטוחה מה זה אומר אומר אבל הילה, שנה אזרחית טובה!

מסיבות סילבסטר בכל רחבי הארץ –

סילבסטר השחור בעשן הזמן - מסיבה של מוזיקה שחורה על שם הקדוש סילבסטר השחור. על העמדה יעלו אפרת ירדאי, אלון פיקסלר ויפתח כרמלי. עשן הזמן - רינגלבלום 86, באר שבע, 20 שקלים.

מסיכות בסינקופה - בר הסינקופה מארגן נשף מסיכות הכולל שמפניה וריקודים על השולחנות. הכניסה מותנית בחבישת מסיכה. סינקופה - כיאט 5, חיפה. הכניסה חופשית.

הפקה "אולד פאשן סטייל" בפסאז' - למשך לילה אחד, הפסאז' יהפוך לאולם נשפים בארצות הברית של שנות ה-20. להקת הבטי ברס תעלה להופעת סווינג עם תקלוטים של מיילורד סאונד, סווינג ורית'ם אנד בלוז מוקדם. לקראת סוף הלילה אייל רוב ואריאל קלצ'קין יחממו את הלילה עם סט חגיגי. מועדון הפסאז' בתל אביב.

אגודת הסטודנטים חוגגת - אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מארגנת נשף סילבסטר עם דיג'יי איתי יצחקי, הרבה אלכוהול מוזל ומופע הבידור הסאטירי מייקל.
איפה: אולם סמולארש - אוניברסיטת תל אביב, 65-120 שקלים לכרטיס משולב, 35-45 שקלים לכרטיס מסיבה בלבד.

קפה גיברלטר ודור 1.5 גאים להציג לראשונה: מסיבת נובי גוד, הכניסה חופשית ומספר המקומות מוגבל. עם די.ג'יי נטישה ודי.ג'יי גל כדן. לדף האירוע בפייסבוק.

חוגגים בבית או בחוץ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully