וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 27: הכפיל של היטלר עושה כסף. לגיטימי?

1.1.2015 / 6:29

והפעם בטור הטראש של וואלה! תרבות - ספיישל חיות: קוף מבצע החייאה לקוף אחר, היפופוטם בוכה בכבישי טאיוואן, כלב ים שחולה בדלקת ריאות וגם כפיל של היטלר. כי תמיד חייבים להזכיר נאצים

העבודה משחררת: כפיל היטלר מנצל את הדמיון בשביל להרוויח כסף

כבר היו לנו חתולים שנראים כמו היטלר, בית שנראה כמו היטלר, קומקום שנראה כמו היטלר, וגם מתחזה לצורר הנאצי באפליקציית ההיכרויות טינדר. כל אלו נראים מתוקים נורא כשמשווים אותם לאמין דז'ינובצ'י. תושב קוסובו בין ה-45 ניחן בדמיון מובהק לאדולף היטלר, והוא בוחר לנצל היטב את מה שנתן לו הטבע. דז'נוביצ'י מתהלך ברחבי העיר מיטרוביצ'ה עם התסרוקת והשפם ההיטלראים המוכרים, עותק של "מיין קאמפף" ויוזמה עסקית שתמציתה גביית סכום השווה לכ- 360 ש"ח מעוברי אורח המבקשים להצטלם איתו. דוחה, אבל לא דוחה כמו לפלוש לפולין. או כל מה שבא אחר כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכר לי מפעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמא שלו בוודאי גאה: ההודי ששובר שיאים מופרכים

קר. לא השקעתם בכפפות למסך מגע. התאמנתם, והפכתם מומחים בהקשת קוד הנעילה של הנייד שלכם באמצעות האף ולעזאזאל, אתם גאים בזה. ואז מגיע בחור בן 23 מהודו שמקליד משפט בן 103 מילים ב- 47.44 שניות והוא זה ששובר שיא גינס. מתברר שספר השיאים של גינס עדיין קורה, ומוחמד קורשיד חוסיין לא מתכוון לעצור עד שיהיו באמתחתו כמה שיאים איזוטריים. ולא רק עם האף הוא מקליד: למרות הכישרון השימושי הזה, חוסיין מחזיק גם בשיא נוסף, לאחר שהקליד את האלפבית האנגלי ב- 3.43 שניות בלבד, באמצעות אצבעותיו. הצעיר מעיד כי התאמן במשך שש שעות בל יום בשביל להגיע להישגיו, מה שגורם לנו קצת לרחם עליו ולהחזיר לאתגר פתיחת האייפון באמצעות האף את הכבוד הראוי לו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נקודת שבירה: מכונת קפה נשמעת כמו משחק טניס נשים

מכונות קפה עומדות באופן תדיר במרכזן של סערות משרדיות ברחבי העולם, אבלו זו שהפציעה השבוע ביוטיוב מאיימת להיות מעליבה יותר מכל רכילות מרושעת ששמעתם במטבחון הקומתי. "המכונה שנשמעת כמו משחק טניס נשים", כך קוראים לה, ולא ברור בדיוק למה או איך — אבל בדיוק כך היא נשמעת. בינתיים התרעמו גולשים על הסרטון, ובעיקר על התיאור שהוענק לו, בטענה שהם פוגעניים. יש סבירות שזה נכון, אבל חייבים להיות מתים קצת מבפנים כדי לא להתפעל מהנס שהוא מכונת הקפה הזו.

כל הסלבס כולם: הצעת הנישואין המושקעת מדי

ג'ים מקולי הוא מתופף בריטי שהעלה השבוע לרשת סרטון וידאו שמראה כמה מפורסמים הוא מכיר. סליחה, מדובר למעשה בסרטון הצעת הנישואין שלו לסופי, חברתו מזה 12 שנים, עליו הוא עבד במהלך ארבע השנים האחרונות ונדמה שהצליח לדחוף אליו כל אדם בעל דרגת סלבריטאות מסוימת. והצליח לו. "הוא היה חייב להיות טוב, אחרי שלקח לי כל כך הרבה זמן להציע", אמר מקולי על הסרטון ל"מירור", ואי אפשר שלא להתפעל מאסופת המוזיקאים שכינס כמו אד שירן, סי לו גרין, רונאן קיטינג, בוב גלדוף ורבים נוספים. מקולי, אגב, היה כל כך מסוחרר מאבק הכוכבים שאפף אותו, עד שמתברר שצילם יותר מדי וכמה סלבס נאלצו למצוא את עצמם מחוץ לסרטון. דיויד הסלהוף, למשל, לא נמצא ראוי בשביל להיכלל במאסטרפיס הזה. סופי, את לא באמת רוצה לחלוק את חייך עם אדם שמשאיר את ההוף בחוץ, נכון?

הדינוזאור האחרון: הסוף העצוב של החיה המסתורית שהופיעה בטאיוואן

ביום שישי האחרון דיווחו תושבים מודאגים למשטרה על "דינוזאור מעופף", אך עד מהרה התברר כי מדובר בבהיפופוטם בשם א-ה?א, שהיה בדרכו לגן החיות וקפץ מהרכב שהסיע אותו לשם. א-הא האומלל נחת על מכונית חונה, שבר את רגלו וכמה משיניו ונשאר שכוב על הכביש כשדמעות זולגות מעיניו. הסוף העצוב יותר לסיפור העצוב גם כך, הוא שכשצוות גן החיות הגיע לחלץ את א-הא, הם הפילו אותו בשנית. את הנפילה הזו הוא לא שרד. בני אדם, חייבים תמיד להרוס את הכל.

היפופוטם בוכה בטיוואן. רויטרס
סיפור עצוב באמת/רויטרס

קוף טוב: הקופיף שהציל את חברו ממוות

מי שאולי יחזיר לכם את האמון בחיים על פני כדור הארץ הם צמד הקופים החביבים האלה שנצפו בתחנת רכבת בהודו. לאחר שאחד מהם נפל אל הפסים, התחשמל ואיבד את הכרתו, מי שנחלץ לעזרתו היה חברו, קופיף אחר. במשך עשרים דקות ביצע חבר האמת "החייאה" בקוף המעולף, נשך וטלטל אותו, וניסה לעורר אותו באמצעות אינסטינקטיו החייתיים וליבו הטהור. לאחר המאבק הממושך הראה הקוף המחושמל סימני חיים, לקול תשואותיהם של הנוסעים בתחנה.

עדכון: לכלב הים יש דלקת ריאות

ומי שאת מנוחתו טרדה דאגה לכלב הים שמצא עצמו בשבוע שעבר בלב היבשה, נספר שדאמבלדור — כך קראו לו מחלציו — אובחן כחולה בדלקת ריאות. אבל אם לסמוך על המטפלת שלו סו לווינגס, שמסרה לעיתונות הבריטית ש"נראה שהוא מרחם על עצמו מאוד, אבל חוץ מזה הוא מלא חיים", הוא יהיה בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully