וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד של אבא" הוא השיר הכי מבוקש השנה בקריוקי

1.1.2015 / 11:45

מוקי תפס את מקומו של אייל גולן ב"הכוכב הבא" וכעת גם בצמרת מצעד השירים המבוקשים בקריוקי ב-2014, עם להיטו "ילד של אבא". עם זאת, גולן הוא הזמר המבוקש ביותר בקריוקי, לפי חברת "שרים קריוקי"

מוקי ריאיון גלגלצ. דייב שחר
"לא היה אירוע אחד של קריוקי בלי שביקשו את השיר 'ילד של אבא'". מוקי/דייב שחר

עדות נוספת לכך שהשנה האחרונה היתה אדירה לזמר מוקי – כעת להיטו הגדול "ילד של אבא" כובש גם את פסגת מצעד שירי הקריוקי המבוקשים ביותר, כך נודע לוואלה! תרבות. זאת לאחר שהשיר שמוקי כתב וביצע ללחנו של יאיא כהן אהרונוב כבש את המקום הראשון במצעד ההשמעות הישראלי בתחנות הרדיו לשנת 2014 לפי אקו"ם וקודם לכן את המקום הראשון במצעד השנתי העברי של גלגלצ לסיכום שנת תשע"ד.

כמו בתוכנית "הכוכב הבא", גם בקריוקי מוקי תופס את מקומו של גולן, לפי נתוני חברת "שרים קריוקי". מוקי מדיח מפסגת השיר המבוקש ביותר בקריוקי את גולן ששירו "כל החלומות" היה המבוקש ביותר בשנת 2013. גולן מסיים שנה קשה. בנוסף לכך שהפסיד את המקום בצמרת מצעד השירים המבוקשים ביותר בקריוקי, גולן ספג צניחה חדה ודרמטית של כ-50 אחוז בהזמנות בועדי עובדים, וירידה של 50 אחוז בהשמעות בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ בהשוואה בין השנה מאז שהתפוצצה פרשת הקטינות לשנה שלפניה, ופגיעה קשה בתדמיתו. לפי נתוני אקו"ם שהתפרסמו אתמול, גולן נדחק לחלוטין מרשימת 10 השירים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו ב2014, בעוד שבשנה שעברה גולן כבש את המקום הראשון ברשימה זו עם שירו "סטטוס מאוהב" והופיע בה פעם נוספת גם במקום ה-5 עם שירו "את". במקום הילד של אבא אייל גולן, השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו השנה הוא "ילד של אבא" של מוקי.

אולם הזמר, שפרשייתו נקשר בפרסומים בתקשורת למסיבות קריוקי, יכול אולי להתנחם בכך שזכה בקטגוריית הזמר המבוקש ביותר בקריוקי. נתון בולט נוסף המצעד שנמסר לנו מ"שרים קריוקי": הצלחה מזהירה לפאר טסי, שכבש את המצעדי בזכות להיטו "דרך השלום". טסי הצליח לשבור שיאי בקשות בחודש אחד.

"השנה היה פחות ביקוש לשירים ים תיכוניים, ויותר ביקוש לשירים רוקיסטיים", אומר לוואלה! תרבות אבי פטמן, מנכ"ל "שרים קריוקי", "בחודש הראשון לאחר שפרצה הפרשה מפעילי הקריוקי הרגישו ירידה חדה בביקוש לשיריו, הם קיבלו בקשות למחוק את שיריו מהתפריט והיתה ירידה בכמות הרכישות של שיריו, אבל בסופו של דבר הוא התאושש ועם יציאת אלבומו החדש הוא אף התעצם בקריוקי. עדיין יש לו גרעין מאוד חזק של מעריצים. יכולנו לראות בקריוקי עלייה משמעותית בביקוש לשירי אריק איינשטיין לאחר מותו. השנה הכי מושמע בקריוקי היה שירו של מוקי, 'ילד של אבא'. לא היה אירוע אחד של קריוקי בלי שביקשו את השיר, שמאוד נעים לשיר אותו. הנתונים מבוססים על אוכלוסיית האינטרנט שמשתמשת באתרים באמצעותם אנחנו מפיצים את התוכן, על מפעילי הקריוקי שפועלים בשוק האירועים ועל מועדוני הקריוקי בהם מתבצעים אירועי קריוקי על בסיס קבוע".

הנה הנתונים שהגיעו לידי וואלה! תרבות:

פאר טסי דרך השלום. רמי זרנגר,
פאר טסי/רמי זרנגר

חמשת השירים המבוקשים ביותר בקריוקי בשנת 2014:

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרת המבצעים המבוקשים ביותר בקריוקי בשנת 2014:

1. אייל גולן
2. פאר טסי
3. רותם כהן
4. הפרויקט של רביבו
5. מוקי
6. רמי קליינשטיין
7. עומר אדם
8. משה פרץ
9. עילי בוטנר וילדי החוץ
10. דודו אהרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully