וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה בסין: לאן נעלמו המחשופים של כוכבת הטלוויזיה?

5.1.2015 / 15:29

אחרי שהורדה מהמסכים למשך שבוע ימים בשל "תקלות טכניות", נדהמו צופי תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "The Saga of Wu Zetian" לגלות שעם חזרתה נעלם ממנה כל זכר למחשופים של הדמות הראשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברים לקלוז אפ. לפני ואחרי הצנזורה הסינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה הייתם עושים אם יום אחד יד נעלמה היתה עורכת מחדש את תוכניות הטלוויזיה האהובות עליכם, כך שלא יכללו כל סימן למחשוף? עם הצנזורה הבוטה הזו נאלצים הצופים בסין להתמודד בימים אלה. כל זאת לאחר שהתכנית הפופולרית "The Saga of Wu Zetian" הוסרה משידור בשל מה שהוגדר כ"תקלות טכניות" ושבה למסך שבוע מאוחר יותר כשהנשים בה מצולמות מהצוואר ומעלה בלבד.

הצנזורה של הממשל הסיני בוטה עוד יותר בהתחשב בכך שהסדרה, שנחשבת לאחת היקרות בתולדות הטלוויזיה הסינית, עוסקת בקורותיה של הקיסרית היחידה בתולדותיה של סין, ששלטה במדינה בין השנים 690 ל-705. העריכה המחודשת של הסדרה הותירה בחוץ מלתחה בשווי מוערך של כמיליון יורו, שהורכבה מכ-3,000 פרטי לבוש שהחליפה כוכבת הסדרה במהלך הפרקים ששודרו.

באופן בלתי שגרתי למדינה השמרנית, הצנזורה עוררה את זעמם של הצופים שהביעו את מחאתם ברשת. "לא משנה אם התוכנית היא טובה או רעה, אני לא מסכים עם הצעדים שננקטו על ידי הרגולטור", כתב אחד מהם, "האם מחשוף באמת יכול להיחשב לפורנוגרפי? האם זה לא פאודליזם?". בסקר שנערך בקרב צופי טלוויזיה והקיף 86,000 נשאלים, הביעו 95% מהמצביעים התנגדות לצנזורה שבוצעה בתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully