וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב מי שלא יצפה: אירוע הטלוויזיה החמוד של השנה

7.1.2015 / 12:29

במקביל למשחק הסופרבול המסורתי, יערוך גם השנה (בפעם העשירית) ערוץ Animal Planet את ה-"Puppy Bowl", התשובה החמודה לגמר הגדול והסיבה האמיתית שבגללה כדאי לכם לקום מוקדם בבוקר

אירועי ספורט ענקיים כבר הפכו ברחבי העולם לחגיגה שמקיפה הרבה יותר מאוהדים שרופים בלבד. מיליוני צופים מתיישבים לצפות ברגעי ההכרעה של הליגות החשובות, כשמעל כולם עומד הסופרבול, אירוע הספורט הנצפה ביותר בעולם. כלומר כרגע. כי אם יש צדק כלשהו ביקום האירוע הבא יעבור אותו תוך זמן קצר.

ה-"Puppy Bowl" של ערוץ Animal Planet האמריקאי הוא התשובה החמודה לגמר ליגת הפוטבול הרציני להחריד. מאז 2005 משדר הערוץ (במקביל לשידור הסופרבול) משחק ובו שתי קבוצות של כלבלבים מתחרות באצטדיון מיניאטורי על תואר הגדולה מכולן. המשחק מלווה בפרשנות מקצועית, מצולם באמצעות 10 מצלמות בגודל מלא ו-5 מצלמות GoPro מיניאטוריות, שמאפשרות לעקוב אחרי כל האירועים בזמן אמת.

כללי המשחק כוללים שורה של חוקים שנאכפים על ידי שופט אנושי. בין היתר מדובר ברחצה לא חוקית (כדי מים קטנים מפוזרים ברחבי המגרש כדי לאפשר לכלבלבים לשתות, חלקם מחליטים לקפוץ לתוכם), יללות, קרבות לא חוקיים וגם מתן שתן לא חוקי (לכל כלבלב מותר להטיל את מימיו רק פעם ב-20 שניות).

בשלב זה כבר בטח הבנתם שזה האירוע החשוב באמת שאליו צריך לכוון שעונים בשעות הבוקר המוקדמות של ה-1 בפברואר. כדי שתגיעו לאירוע מוכנים, חשף Animal Planet את תמונותיהם ופרטיהם של כמה מהכוכבים שיתרוצצו השנה על המגרש, כדי שתוכלו להכיר אותם טוב יותר.

Super Bowl. Animal Planet, צילום מסך
פפר, הטרייר המעורב, אצלו הכל שחור או לבן/צילום מסך, Animal Planet
Super Bowl. Animal Planet, צילום מסך
בומר ההאסקי, בזמנו הפנוי זכה באליפות השחמט/צילום מסך, Animal Planet
Super Bowl. Animal Planet, צילום מסך
סוואנה, השיצו שחושבת שלורד היא אוברייטד/צילום מסך, Animal Planet
Super Bowl. Animal Planet, צילום מסך
פולקנר, חולם לרקוד עם כוכבים/צילום מסך, Animal Planet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully