וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 28: פיטבול נופל בשידור חי וממשיך לחייך

8.1.2015 / 0:00

הראפר הפופולרי מפשל מול המצלמות, מיילי סיירוס מגלה שהוריו של החבר החדש שלה לא ממש אוהבים אותה, קים קרדשיאן מואסת באחותה וטיפול ישבנים חדש צובר תאוצה. כל חדשות הטראש הכי חשובות

משפחה מודרנית: הקרדשיאנים חוזרים בעונה חדשה

למרות שזה נראה כאילו חברי שבט הריאליטי הכי טראשי מעולם לא עזבו, "משפחת קרדשיאן" חוזרת מפגרה, ומשחררת השבוע פרומו ראשון לעונה העשירית של הריאלטי המצליח שלה. צפייה מדוקדקת בקדימון מגלה שגם הפעם מבטיחה המשפחה המלכותית לספק לנו כמה רגעים בלתי נשכחים, כמו זה בו סקוט נחלץ לעזרתה של קורטני ומסייע לה לגלח את איזוריה האינטימיים, או זה בו קים מואסת בקנדל וצועקת "אני לא קונה לה נעליים, קניתי לה קריירה!". עוד צפויים להיחשף החיים החדשים של ברוס והנסיונות של קים וקניה להביא עוד ילד לעולם, כלומר עוד שיר עם פול מקרטני. כל הכיף הזה יקרה בפברואר, אז יש בשביל מה לשרוד את הסופה.

האסטה לה ויסטה, מיילי: ההורים של פטריק שוורצנגר לא מרוצים מהחברה החדשה

בזמן שרוב העולם נהנה לעגוב על מערכת היחסים הטרייה של מיילי סיירוס ופטריק שוורצנגר, יש כמה אנשים שפחות מרוצים מהזיווג. אלו הם אבא ואמא שוורצנגר, ארנולד ומריה, או לכל הפחות העיתון הנוצרי שטרח לדווח על כך. אם כן, על פי ה"כריסטיאן טודיי", אמו של שוורצנגר מאיימת לנשל אותו מקרן הנאמנות שלו, הנאמדת בכ- 40 מיליון דולר, אם לא ינתק את קשריו עם הכוכבת. הרי לפני שהוא שוורצנגר, פטריק הוא נצר למשפחת קנדי (מריה היא אחייניתו של נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ון פ. קנדי המנוח), וקנדים, כידוע, לא מתערבבים עם סיירוסים ממדינת טנסי. חשבנו שמדובר בזוגיות טראשית, מתברר שהיא עשויה מהחומרים של סיפורי האהבה הגדולים ביותר.

פטריק שוורצנגר מיילי סיירוס. מייל און ליין, צילום מסך
אדונים ומשרתים. אילוסטרציה/צילום מסך, מייל און ליין

מן הפח אל התחת: קליניקה בניו יורק מציעה "טיפול פנים" לאחוריים

כמו כל שנה, אף פעם לא מוקדם מדי בשביל להכין את גופך לקיץ. עכשיו, מתברר, אפשר להוסיף לרשימת המטלות המתארכת של אימוני כושר והליכים כירורגיים את הלהיט התורן: טיפול קוסמטי לישבן. פילינג, הוצאת שחורים, וכל מה שחווינו על עור הפנים, עושים הסבה לאחוריים באדיבות קליניקה ניו יורקית שגם דורשת 500 דולרים עבור הטיפול. "כל בחורה רוצה להרגיש בטוחה בעצמה כשהיא על החוף", סיפרה המטופלת ג'ודית ליריאנו ל"מירור" הבריטי, "לפני שניסיתי את 'טיפול הפנים לתחת', לא הייתי בטוחה בעצמי כמו שאני עכשיו". החורף כבר לא נשמע כמו רעיון כזה גרוע, הא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישבן בריא בנפש בריאה. ג'ודית ליריאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לה זמן: תרזה ג'ודייס נכנסה לכלא

זהו, הגיע היום. תרזה ג'ודייס נכנסה לכלא. עקרת הבית האמיתית מניו ג'רזי פתחה את 2015 במתקן הכליאה דנבורי שבקונטיקט, אותו בית כלא שהיווה את ההשראה ל"כתום זה השחור החדש". לפני השינוי החד בתנאי המגורים הספיקה ג'ודייס לחלוק את החלטותיה לשנה החדשה, ביניהן לאכול פחות פחמימות ולא, נגיד, לא לעבור על החוק. אחד מהקשיים בהם תיתקל במהלך שהותה מאחורי סורג ובריח הוא הפרידה מבעלה ג'ו, שכן ביקורי התייחדות אסורים על פי החוקים במתקן. מאחר וג'ו נידון לתקופת מאסר בעצמו, זה לא נראה רלבנטי במיוחד וצפוי להשתנות במידה וייכלא במתקן המאשר ביקורים מסוג זה. הקורבן הגדול ביותר שהקריבה ג'ודייס לפני הכניסה לבית הכלא היו תוספות השיער שלה, ואם יש משהו שלמדנו מאביבית בר זוהר, זה שלא כדאי להפריד בין אישה לשיערה המלאכותי. בהצלחה תרזה, נתגעגע!

מרגיש את הרגע: הזמר פיטבול נופל על התחת בשידור חי

"בנפול אויבך אל תשמח", הם אמרו. אבל פיטבול הוא לא אויב, הוא בסך הכל אדם שעשה המון כסף מלהתעלל לנו באוזניים. לכן, אין כל פסול בקצת לשמוח למראה הנפילה התמימה הזו שהתרחשה במשדר המיוחד שערך בערב השנה החדשה. למעשה, החל מהצפייה העשירית מה שבאמת מצחיק בסרטון הופך להיות ג'רמי מ"מינדי", שעובר מלנסות לא להתפוצץ מצחוק ל"מה אני עושה כאן, קחו אותי מפה" בחמש שניות.

סוף לאגדה? דייג בפלורידה צילם את ביגפוט

אחת לכמה זמן מגיע אדם כזה או אחר, שטוען שהוא ראה את ביגפוט. או יטי, או ססקווץ', או כל אחד מהכינויים שהוענקו במשך השנים ליצור הענק והשעיר שהפך לפולקלור. הפעם מדובר בדייג שצילם את היצור מתרחץ לכאורה באחת מביצותיה של פלורידה, ושלח את התמונה ל"האפינגטון פוסט". לעין הבלתי מזוינת נראה התצלום אמין לגמרי, אבל לפי חוקר ה- FBI בדימוס ובעליה של עין מזוינת בן הנסן, מדובר בזיוף. בסך הכל פנים של גורילה שנערכו דיגיטלית אל תוך תמונה של אדם בחליפת ביגפוט. אבל לא נורא, מי שמאמין בביגפוט,לא זקוק להוכחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, ברור שזה ביג פוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully