וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הקאמבק המרגש של הרופא הכי מצליח בטלוויזיה

13.1.2015 / 7:35

מעריצי "שובר שורות" יצטרכו להתאזר בסבלנות עד המפגש עם וולט וג'סי, "פארגו" חושפת את הכוכבים שיצטרפו בעונה השנייה והאמת על כוכבי "חברים" נחשפת. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

אכזבה למעריצי "שובר שורות"

מעריצי "שובר שורות" מחכים כבר חודשים לספין-אוף "Better Call Saul", כדי לזכות לצפות ברגעי מסך נוספים של וולט וג'סי. עכשיו, למרבה האכזבה, מתברר שהם ייאלצו לחכות עוד זמן רב. יוצרי הסדרה החדשה, וינס גיליגן ופיטר גולד, חשפו השבוע שדמויותיהם של וולטר וייט וג'סי פינקמן לא יופיעו כלל בעונה הראשונה. אבל יש גם צד חיובי: גולד אמר כי הם לא שוללים הופעות של השניים ושל דמויות אחרות מסדרת המקור בהמשך הסדרה, וגיליגן הוסיף כי ישמח שכל החבורה תקפוץ לביקור אבל שזה חייב "להיות טבעי".

בינתיים, תוכלו להסתפק בטריילר ארוך שיצא השבוע:

קיץ חם, רטוב ומלא כוכבים ב"נטפליקס"

סדרה חדשה בכיכובם של איימי פוהלר ובראדלי קופר, המבוססת על הסרט "Wet Hot American Summer", עושה את דרכה לנטפליקס. "היי, בואו כולנו נבטיח שבעוד עשר שנים מהיום, ניפגש שוב ונראה לאילו אנשים הפכנו להיות" – הוא הקונספט של הסדרה שממשיכה את דרכו של סרט הקאלט, ושתוגבל לשמונה פרקים בלבד. עוד בקאסט: אליזבת בנקס, פול ראד, ומולי שאנון.

כך זה נראה במקור:

ליהוקים לוהטים לעונה השנייה של "פארגו"

הסדרה המצליחה מבית רשת FX, שהשלימה השבוע זכייה כפולה בפרס האמי ובגלובוס הזהב, תחזור ב-2015 לעונה שנייה,והשבוע ניתנה למעריצים הצצה ראשונה אל כמה מהפרצופים החדשים והמפורסמים שיככבו בעונה החדשה. טד דנסון, פטריק וילסון וג'ין סמארט יצטרפו לסדרה בתפקידים קבועים, ואילו כוכב "מחלקת גנים ונוף", ניק אופרמן, יגיעו להופעות אורח. וילסון, יגלם בעונה החדשה את לו סולברסון, שוטר סיור ממינסוטה, שחזר משירות צבאי בוויאטנם. הוא מתואר כאדם "צנוע, בעל מסור לאשתו, בטסי, ואב למולי בת הארבע". דנסון יגלם את האנק לארסון, שריף מחוז רוק במינסוטה, וחותנו של לו.

ולמי שרוצה להיזכר, הנה מבט לאחור על העונה הראשונה:

ג'יין לינץ' מספרת את האמת על פיבי מ"חברים"

הקומיקאית המצחיקה הגיעה להתארח באולפן "הפינגטון פוסט" השבוע, והפריכה את השמועה לפיה היא נבחנה לתפקיד של פיבי בופה בסדרה "חברים". "זה לא נכון, זו אגדה אורבנית", אמרה לינץ', שהמשיכה וסיפרה כי ליסה קודרו - מי שגילמה בסופו של דבר את פיבי - נבחנה ואף קיבלה את תפקידה של רוז בסדרה "פרייז'ר", אולם פוטרה ממנה כעבור זמן קצר ואז התקבלה ל"חברים". "הייתי מתה להיבחן לתפקיד הזה באותו זמן בחיי", סיפרה לינץ', שבסופו של דבר כיכבה בתפקיד אורח בסדרה כמתווכת דירות.

ואם כבר "חברים": ד"ר דרייק רמורה בהופעת אורח מפתיעה

בתוכניתו האחרונה, התבדח המנחה סת' מאיירס על חשבון אורחיו בקהל כשהציג אותם כבעלי סיפורי חיים שונים ומשונים (כמו למשל: "הם (הצביע על זוג גברים שישבו בקהל – מ.ר) חברים לעבודה שראו אחד את השני עירומים בחדר הכושר ומתנהגים כאילו כלום לא קרה"). אחד מאותם סיפורים היה סיפורו המוכר של ד"ר דרייק רמורה, הרופא הפיקטיבי אותו גילם ג'ואי טריביאני באופרת הסבון בה השתתף בסדרה "חברים". רמורה, מנתח מוח בכיר, מצא את מותו בנפילה לפיר מעלית ולאחר מכן חזר לחיים כאישה בגוף של גבר. להפתעת (ושמחת) האורחים בקהל, בניגוד לאורחים האחרים, רמורה - או בשמו האמיתי מאט לה-בלנק, אכן היה נוכח באולפן.

האם טרייסי מורגן יגיע להופעת אורח בסדרה החדשה של טינה פיי?

טינה פיי התראיינה השבוע לערוץ "!E" לרגל צאת הסדרה החדשה שלה "Unbreakable Kimmy Schmidt", שתעלה ברשת נטפליקס ב-6 במרץ. הסדרה עוסקת בחייה של שמידט, בחורה שנמלטת מכת ומתחילה מחדש את חייה בעיר הגדולה, ובין יתר משתתפיה גם כוכבת "רוק 30" – הבייבי הקודם של פיי – ג'יין קרקובסקי. פיי נשאלה האם כוכבים נוספים של "רוק 30" יגיעו להופעות אורח, וסיפרה כי ביקרה לאחרונה את טרייסי מורגן, כוכב הסדרה ההיא שנפצע קשה לפני כחצי שנה בתאונת דרכים. "טרייסי אמר לי שכשהוא יבריא הוא ירצה להופיע בתוכנית ואני הסכמתי. ראיתי את טרייסי לפני החגים והוא עושה חיל. יש לו עוד דרך ארוכה לפניו אבל הוא יגיע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully