וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעלמת 2"? בהוליווד בוחנים אפשרות לסרט המשך

13.1.2015 / 11:01

הסופרת גיליאן פלין חשפה שפנתה לבמאי ולשני כוכבי הסרט במטרה לנסות ולייצר המשך לסרט המצליח. "יהיה מעניין לראות מה קרה עם הדאנים אחרי כמה שנים, זה בטוח לא משהו טוב"

יח"צ - חד פעמי

"נעלמת" רב המכר המצליח מאת גיליאן פלין, הפך לאחד הסרטים הרווחיים ביותר של שנת 2014. הסרט, בבימויו של דיוויד פינצ'ר ובכיכובם של רוזמונד פייק ובן אפלק, גרף 365 מיליון דולר ברחבי העולם וזכה גם לחיבוק חם מצד מבקרי הקולנוע בעולם. טקסי הפרסים החשובים פחות התרגשו והתעלמו ממנו כמעט לחלוטין, אבל היעדר פסלונים אף פעם לא עצר מישהו מלנסות ולרכב על מותג מצליח.

פלין התארחה במסיבת התה המסורתית של טקס הבאפטא הבריטי ובראיון ל"ניו יורק דיילי ניוז", חשפה כי החלה לחשוב על דרכים לנסות ולייצר סיפור המשך לעלילה. הסופרת סיפרה כי פינתה לפיצ'ר, פייק ואפלק וניסתה במטרה לעניין גם אותם באפשרות. "אנחנו יכולים לנסות לחזור ולראות מה קורה עם הדאנים המשוגעים כעבור מספר שנים מסיום הסיפור - אני לא חושבת ששום דבר טוב קרה שם מאז".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האהבה כנראה לא תפרח מחדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, סיום עלילת הספר (והסרט), נראו לפחות כסיום מוחלט למדי. איימי דאן הצליחה להתחמק מאשמת רצח ומהניסיון לזייף את מותה, וחזרה לבעלה שנאלץ להמשיך ולחיות לצדה. אפלק עצמו אמור להיות עסוק במיוחד בשנים הקרובות עם הופעות ב"באטמן נגד סופרמן", בשני החלקים של "ליגת הצדק" ובשני סרטים עלילתיים נוספים, בנוסף לבימוי סרטו הרביעי, "Live By Night". בנוסף לא ברור האם אולפני "פוקס המאה ה-20" ייראו תועלת כלכלית בסרט המשך, על אף שחזרה של הטריו יכולה להיות בהחלט מסקרנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully