וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת שחקנית נמצאה במיכל מים במקסיקו סיטי לאחר שתושבים התלוננו על "טעם מוזר" של מי השתייה

14.1.2015 / 13:47

גופתה של שחקנית בת 27 נמצאה במיכל סינון מים עירוני במקסיקו סיטי לאחר שתושבים התלוננו על "טעם מוזר" במי השתייה. התושבים נותרו מבועתים מהגילוי כי הגופה זיהמה את המים במשך 11 חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחקנית המקסיקנית קרמן יארירה נוריאגה אספרצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופה מרקיבה של אישה צעירה התגלתה בעודה צפה במיכל סינון מים עירוני במקסיקו סיטי, לאחר שהתושבים התלוננו על "טעם מוזר" במי השתייה שלהם. המשטרה המקומית מסרה לתקשורת כי הגופה הינה של שחקנית בשם קרמן יארירה נוריאגה אספרצה, בת 27. קרמן, בוגרת לימודי פסיכולוגיה שחלמה על קריירה טלוויזיונית, נראתה לאחרונה עוזבת את חדר הכושר במקסיקו סיטי בפברואר של שנה שעברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שם ארוך, חיים קצרים. קרמן יארירה נוריאגה אספרצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שגופתה הרקובה של קרמן נמצאה במיכל המים על ידי עובדי המועצה, משפחתה וחבריה דורשים תשובות לשאלה כיצד לא התגלתה במשך זמן כה רב. ואילו תושבי האזור נותרו מבועתים מהמחשבה כי חלקיה המתפוררים של הגופה זיהמו את מי השתייה שלהם במשך 11 חודשים. דובר המשטרה מסר לתקשורת כי "פקידי העירייה הוזעקו למיכל המים, וכשהם פתחו אותו הם מצאו בתוכו גופה במצב ריקבון מתקדם". עוד מסר כי הגופה נלקחה לבדיקה לגילוי סיבת המוות, והוסיף כי "היא כבר זוהתה כאישה הנעדרת באמצעות השתלים שיש לה כתוצאה מניתוח פלסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully