וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס יקבל את פרס בראשית לשנת 2015

15.1.2015 / 10:22

השחקן המצליח נבחר על ידי קרן פרס בראשית בזכות הישגיו המקצועיים ובזכות תשוקתו למורשת היהודית. את הפרס על סך מיליון דולר יוכל דאגלס לנצל לתמיכה ביוזמות אשר מקדמות את מטרות הקרן

מייקל דאגלס, זוכה שני פרסי אוסקר, פרס אמי וארבעה פרסי גלובוס הזהב, יקבל את פרס בראשית המוענק השנה בפעם השנייה. הפרס השנתי בשווי מיליון דולר, שמוענק על ידי קרן פרס בראשית בשותפות עם משרד ראש הממשלה והסוכנות היהודית, נועד לציין את העושר והמגוון של התרבות היהודית ושואף לחזק את הקהילה היהודית הגלובאלית. בין חברי הוועדה שבחרו בדאגלס השנה היו חתן פרס נובל אלי ויזל, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והרב הראשי של בריטניה לשעבר, לורד ג'ונתן סאקס.

"קרן פרס בראשית גאה לכבד את מייקל דאגלס, בזכות הישגיו המקצועיים ובזכות תשוקתו למורשתו היהודית ולמדינת ישראל", אמר סטן פולובץ, מייסד שותף ויו"ר קרן פרס בראשית. דאגלס "מפעל החיים ומסעו האישי של מייקל דאגלס הינם הוכחה ודוגמא לכך, שהמורשת והשורשים היהודיים יכולים להיות מנוף חשוב להצלחה אישית ומקצועית", ציין יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי. "תמיד אפשר למצוא דרך לסייע ולחזק את העם היהודי ואת מדינת היהודים באמצעות הזיהוי, הביטוי ופעולה למען האחדות היהודית".

מייקל דאגלס זוכה קרן בראשית. קרן פרס בראשית, מערכת וואלה! NEWS
דגלאס עם זוכה הפרס בשנה שעברה, מייקל בלומברג/מערכת וואלה! NEWS, קרן פרס בראשית

את כספי הפרס יכולים הזוכים לנצל לתמיכה ביוזמות ראויות לבחירתם, אשר מקדמות את המטרה של השותפים המייסדים של הפרס. בתגובה להכרזה על זכייתו אמר דאגלס: "אני חולק כבוד זה עם משפחתי, אשר עודדה אותי לחקור את מעמקי האמונה היהודית. אני מקווה כי הלקחים והערכים האלה יהיו חלק מהמורשת בעולם אותו אני משאיר לילדיי".

הפרס יוענק לדגלאס ב-18 ביוני בירושלים, במעמד ראש ממשלת ישראל ויו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully