וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעשות בחזרה: התוכנית האחרונה של "מצב האומה" היתה הכנה לנקמה הגדולה מכולן

16.1.2015 / 0:11

"מצב האומה" סיימה את שידוריה בערוץ 2 ללא פרידה מיוחדת אבל עם מבט ממזרי בעיניים שצריך להפחיד את זכיינית הטלוויזיה רשת. אותה זכיינית שעשתה הכל כדי לגרום לצופי התוכנית לסבול

צילום מסך

למרות שבזכיינית רשת ניסו להסתיר את זה כמה שהיו יכולים, אמש שודרה התוכנית האחרונה בהחלט של "מצב האומה" בגרסתה הנוכחית. אף מילת פרידה לא נשמעה מליאור שליין ואנשיו. על שיר מיוחד שיחתום את שידור התוכנית אפשר רק לחלום. הדבר היחיד שהיה בתוכנית האחרונה של "מצב האומה" שיכול לרמוז לכך שהיה מדובר בתוכנית האחרונה היה רצף פרסומות בלתי נגמר, שלבטח שובץ על מנת לאפשר לרשת להחזיר את מאות אלפי השקלים שהושקעו בחצי השעה ששודרה ולא בגלל מטרה אחרת כמו, נניח, להשאיר את צופי התוכנית עם טעם מר בפה.

ובעצם, יותר משרצף הפרסומות הארוך רמז לכך שמדובר בתוכנית האחרונה של "מצב האומה" בערוץ 2, הוא העיד על אנשי רשת. ההתנהלות של רשת בסיפור המעבר של "מצב האומה" לערוץ 10 מקוממת. ואם, אם היינו חיים בעולם בו לא היינו משמשים כפיונים במשחקי כס של אנשים זחוחים, מפתה היה לקרוא ליוצרים אחרים לחשוב פעמיים על הקשר עם רשת. עד כדי כך. יום אחד כולם יהיו ליאור שליין. יום אחד הסטירה תגיע והתוכן שהיוצרים עבדו עליו בזיעה, בדם ובדמעות - יחולל. אבל בסופו של יום, כל אדם צריך לגמור את החודש. ולפעמים הביקור בסופרמרקט כרוך בהנמכת ראש ובהתכופפות בפני בעל המאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש תוכנית, אבל קודם - טריליון פרסומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, ברשת הכניסו ל"מצב האומה", אחת התוכניות היותר חשובות בלוח השידורים. כמה גאווה. גאווה לטווח קצר. כי ברור שכבר היום, רגע אחרי שהתאורן כיבה את האורות בסט "מצב האומה", ברשת ינסו למכור את הצד של הזכיינית בסיפור. זה עניין של כסף, זה עניין של משא ומתן, ברשת רצו מאוד את התוכנית. כל הספינים הידועים. ולא תהיה אף התייחסות ליחס שקיבלה "מצב האומה" ברגעיה האחרונים בזכיינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מצב האומה. טל גבעוני,
הנקמה תוגש קרה/טל גבעוני

גם בנשימותיה האחרונות, "מצב האומה" הבריקה. בדיחה רדפה בדיחה, עקיצה רדפה עקיצה. החשודים המיידיים ספגו את הנשיכות. "מנו ספנות", ראש הממשלה, שר החוץ ליברמן. עולם כמנהגו נהג. זוהי בעצם גדולתה של "מצב האומה". גם בלי שיר פרידה ובלי מילות סיום מרגשות (המשפט "זהו, אנחנו סיימנו" לא ממש עונה על ההגדרה), "מצב האומה" הצליחה לרגש. בתוכניתה האחרונה בערוץ 2, "מצב האומה" הראתה לצופים שהכל אולי אבוד אבל שאפשר לצחוק גם כשהסוף קרוב. ברשת ניסו להחביא את התוכנית האחרונה של "מצב האומה" אך בעצם הניעו את מהלך הנקמה שלו תחכה מדינה שלמה במשך כשבועיים. אז, בתחילת פברואר כנראה, נגלה את התשובה לשאלה הגדולה מכולן: אל תשאלו מה הזכיינית עשתה לכם, תשאלו מה אתם יכולים לעשות לה בחזרה.

מה אתם חשבתם על התוכנית האחרונה של "מצב האומה"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully