וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי חום: תחנת הרדיו שמשדכת מאזינים עם כוכבות פורנו

18.1.2015 / 12:41

תחנת רדיו בפלורידה עורכת בימים אלה הגרלה מיוחדת בין גולשיה, שבסיומה יוכל אחד מהם להפוך לכוכב סרטי מבוגרים ליום אחד. המנצח "יזכה" לחגוג עם שלוש כוכבות מוכרות בתעשייה באירוע שיצולם ויועבר בשידור חי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכן לתהילת עולם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתוני ההאזנה לשידורי תחנת הרדיו WYYX, הממוקמת בפנמה ביץ'', פלורידה, זינקו לאחרונה בעקבות תחרות שנויה במחלוקת שמקודמת במהלך שידוריה. התחרות נוצרה במסגרת שיתוף פעולה בין התחנה ובין האתר (בעל השם הישיר) Fuckafan, ובמסגרתה תיערך הגרלה בין המשתתפים על הזכות להגשים סוג של פנטזיה אולטימטיבית ב"ולנטיינס דיי".

כדי להשתתף בתחרות מתבקשים מאזיני התחנה להתקשר ולהשתתף באחת מהתחרויות היומיות הרגילות של תכניות התחנה. חמישה מברי המזל שינצחו בתחרויות יוזמנו לספיישל של התחנה ביום האהבה האמריקאי, שם יעניק מנהל האתר בעצמו לאחד מהם את האפשרות להיות כוכב פורנו ליום אחד. מימוש הפרס יתרחש ב-19 באפריל כשהזוכה יצולם בפעולה בשידור חי עם לא פחות משלוש כוכבות מהתעשייה: שרה ג'יי, ליילה פרייס וג'ניפר ווייט.

מתברר שזו אפילו לא הפעם הראשונה שבה נערכת התחרות המפוקפקת הזאת ותמונות של זוכי העבר אף מסתובבות להן ברחבי הרשת ומנציחות את "יום התהילה". התחנה והאתר מתעקשים שמדובר בתחרות חוקית לחלוטין וכי אין שום מניעה לאפשר לה להמשיך. עם זאת, לא בטוח שהזוכה המאושר ישמח לדעת שמשפחתו וחברותיו העתידיות עשויים להיתקל בתיעוד מעשיו, שיסתובבו אף הם לנצח ברחבי הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully