וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האכזבה הגדולה של מעריצי "משחקי הכס"

20.1.2015 / 0:09

יוצר "משחקי הכס" הורג את אחת מתאוריות המעריצים הפופולריות ביותר, "תיקים באפלה" אולי חוזרת לחיים ובטי וייט דוהרת בפלאש-מוב לרגל יום הולדתה ה-93. חדשות הטלוויזיה מארה"ב

האם תאוריית המעריצים הגדולה על "משחקי הכס" נכונה? (זהירות! ספוילר!)

מעריצים רבים של סדרת ספרי "שיר של אש ושל קרח" של ג'ורג' ר.ר. מרטין (עליה מבוססת הסדרה "משחקי הכס"), סבורים שקולדהנדס, דמות מיסתורית שבראן סטארק פוגש מעבר לחומה (ושטרם הוצגה בסדרה), היה למעשה דודו האבוד בנג'ן סטארק. ובכן, מעריצים, תשכחו מזה: גולש באתר "רדיט" סיפר כי קרא את כתב העת המקורי של הספר מהסדרה בו מתרחשת הסצנה, כולל הערות בכתב יד שכתבו מרטין והעורכת שלו אן גרוהל. לדבריו, באותו קטע, שאלה גרוהל האם קולדהנדס הוא אכן הדוד האבוד, ולכך השיב מרטין באופן חד משמעי – "לא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליה מישל מצטרפת לקומדיית-אימה חדשה

החיים אחרי "Glee": השבוע דווח כי ליה מישל, הידועה זה שש שנים כרייצ'ל ברי, תצטרף לקומדיית אימה חדשה שמתבשלת ברשת FOX. הסדרה בשם "Scream Queens", פרי עטו של ראיין מרפי, מי שעמד גם מאחורי "Glee", עוסקת בבית אחווה בקולג' מקומי, שחוטף טלטלה של ממש לאחר מספר מקרי רצח. לסדרה צפוי גם להצטרף ג'ו מנגניאלו, בוגר "דם אמיתי". היא תעלה ככל הנראה לשידור בסתיו הבא.

FOX שוקלת להחזיר את "תיקים באפלה" ו-"נמלטים"

שני מנהלים ברשת פוקס עשו לכמה חנונים את השנה: דיינה וולדן וגארי ניומן אמרו במהלך סיור החורף של העיתונאים כי הם ניהלו מספר שיחות עם כמה גורמים בניסיון להחיות את הסדרה "תיקים באפלה". "אנחנו מלאי תקווה שנוכל להחזיר את הסדרה בשלב כלשהו", אמר ניומן. לדברי השניים, יוצר הסדרה וחברי הקאסט עסוקים בימים אלה, זאת למרות שאנדרסון הביעה לאחרונה את רצונה להיות שותפה בהחייאה מחדש של הסדרה שעשתה לה את הקריירה.

לגבי "נמלטים", הודו בכירי הרשת כי היו רוצים מאוד להחיות מחדש את הסדרה, אולם הודו כי הידיעות האחרונות בנושא היו "חדשות במעט גם לנו". אלא שלאור הדרך בה הסדרה הסתיימה, לא ברור כיצד היא תוכל לחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים להאמין?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי קאסט "הבית הלבן" התאחדו לסרטון חדש

לכל אותם אנשים שנשבעים ש"הבית הלבן" היא עדיין הסדרה הטובה בהיסטוריה (אתם אולי לא רבים, אבל אתם יודעים מי אתם), הסרטון הבא יעשה לכם את היום: חברי הקאסט התאחדו לסרטון שמקדם את "יום גוש הגבינה הגדול" בבית הלבן – יום בו גולשים זוכים לשוחח בצ'אטים אינטרנטיים עם דמויות בכירות בממשל האמריקני ולשאול אותם שלל שאלות. את הרעיון ליום המיוחד שאב ממשל אובמה מהסדרה, בה אנשי הבית הלבן קיימו יום שכזה בהשראת מנהגו של הנשיא אנדרו ג'קסון, להביא גוש גבינה גדול לבית הלבן לרגל יום הביקור של אזרחים ומחוקקים. צפו בחבורה בשיחת טלפון קבוצתית משעשעת.

צפו באיחוד המרגש:

כך חגגו החברים ב"שוות בקליבלנד" יום הולדת 93 לבטי וייט

גם בגיל 93 בטי וייט היא עדיין כוכבת טלוויזיה שלא עוצרת לרגע. יום לפני יום הולדתה ה-93, החליטו החברים בתוכניתה "שוות בקליבלנד" לארגן פלאש-מוב חגיגי בהשתתפות כל הצוות והשחקנים בסדרה ולאחל לה יום הולדת שמח.

בטי-רוף:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully