וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצור תולדות הביף: הריבים הגדולים של כוכבי "בוורלי הילס 90210"

22.1.2015 / 16:31

הסכסוך המחודש בין שאנן דוהרטי וג'ייסון פריסטלי הזכיר לנו את כל הדם הרע שאנחנו נושאים איתנו מאז סיום הסדרה. כשירות לציבור המבולבל, חזרנו לכמה מהריבים האגדיים שהסעירו את יושבי הפיץ' פיט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקט שלפני הסערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. לוק פרי מחכה לטורי ספלינג מתחת לחופה

מה ההבדל בין פיקח לחכם? פיקח לא מכניס את עצמו למצבים שדילן מקיי יידע לצאת מהם. לוק פרי הוא כנראה אף אחד מהשניים, אחרת קצת קשה להסביר איך הסכים להשתתף במשחק "לשכב, להתחתן, להרוג" בתוכנית "Watch What Happens Live". "הייתי מתחתן עם טורי כי הבטחתי לאבא שלה שאדאג לה", סיפר פרי בן ה-47 לפני שהמשיך בטבעיות למשפט הבא: "הייתי הורג את שאנן, כי זה מה שהיא היתה מבקשת ממני אחרי צעד כזה. ולשכב? טוב, נראה לי שזאת היתה התשובה הברורה מכולם". כשהתבקש להשוות בין דוהרטי וגארת' קבע מקיי שהראשונה מריחה טוב יותר בעוד שהשנייה מנשקת טוב יותר. עקבותיו לא נמצאו מאז.

בברלי הילס 90210. GettyImages
סורי שאנן, את החוליה החלשה/GettyImages

6. בריאן אוסטין גרין דורש מזונות

דיוויד סילבר אהב להשאיר את האהבה בתוך החבר'ה. אחרי שהזוגיות המתוקשרת עם טיפני אמבר ת'יסן נגמרה בפרידה קורעת לב, התגבר בריאן אוסטין גרין בעזרתה של כוכבת חדשה בסדרה, ונסה מרסיל (שגילמה את ג'ינה קינקייד), שגם נישאה לו בסופו של דבר, רק כדי שיוכל לעזוב אותה עם ילדם המשותף בשביל מייגן פוקס. גרין לא הסתפק רק בפרידה ותבע ממרסיל סכום של 200 אלף דולר בגלל הלוואה שטען שמעולם לא החזירה לו. הסכום המקורי של ההלוואה, אגב, היה 50 אלף דולר בלבד, אבל מהי קצת ריבית בין חברים? בית המשפט טען שחוק ההתיישנות חל על התביעה וביטל את טענותיו של גרין, לא לפני שהוסיף בונוס קטן: אישור הזכות של מרסיל לתבוע את גרין חזרה בגין עוגמת נפש. צדק פואטי, זה כל מה שצריך בחיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בברלי הילס 90210. GettyImages
ניצח בריבאונד, הפסיד בקרב/GettyImages

5. טורי ספלינג נגד העולם

הו טורי, כמה מוזר זה לחיות בבועה שלך. בתו של המפיק האגדי ומי שהצליחה להסתכסך עם כל כוכב, במאי, תאורן ואיש קייטרינג שעבר בהפקה, הודתה בריאיון לתכנית הרדיו של ראיין סיקרסט ב-2010 שאף אחד מחבריה לקאסט של "בברלי" לא מתקשר אליה יותר. זה לא באמת מפתיע אף אחד, אבל ההסבר שנתנה לכך ספלינג שווה מקום של כבוד ברשימה הזאת. "הם מקנאים בדין (מקדרמונד, בעלה)", סיפרה, "מאז שהתחתנו אף אחד מהם לא דיבר איתי". גם ראשי הרשתות הגדולות, המפיקים ובמאי הקולנוע מקנאים בדין כנראה, ולכן מוכנים לספוג את הנזק ולא ללהק אותה לסדרות שלהם. אין ספק, לאהבה מחירים כואבים.

טורי ספלינג. AP
עד החתונה זה יעבור/AP

4. איאן זירינג לא מצליח לשמור על פאסון

אז כמה הכוכבים באמת מקנאים בדין? בתחילת 2014 ניסתה ספלינג שוב לחזור לכותרות עם "True Tori", תוכנית הריאליטי שעסקה במשפחתה המושלמת. איאן זירינג נשאל על ידי "Access Holywood" מה הוא חשב על הפרויקט החדש של הקולגה לשעבר, ופשוט לא עמד בפיתוי. "אני לא יודע מה קורה שם. זה כמו תאונת רכבת שאני לא יכול להסביר, כי אני רק עד ראייה כמו רבים אחרים. אני לא מבין למה הדבר הזה משודר בטלוויזיה שלי". כשהאיש שעשה את "שארקנדו" מסתלבט על חשבונך, את יודעת שעשית משהו רע מאד. ספלינג נפגעה עמוקות ונזקקה לעזרתה של ג'ני גארת', שהגיבה ואמרה: "זה היה קצת יותר מדי בוטה מצדו, תוכניות ריאליטי לא מתאימות לכל אחד".

בברלי הילס 90210. GettyImages
קצת ביקורת בונה/GettyImages

3. וולש נגד וולש: סיבוב ראשון

מי מאיתנו לא שמר לעצמו מקום על שידת הלילה לספר האוטוביוגרפי של המאה: "ג'ייסון פריסטלי: זכרונותיי"? ברור שאף אחד, אבל רק למען הסיכוי הקטן שמישהו פספס, בואו ניזכר איך התחיל הריב בין התאומים. פריסטלי תיאר בספרו שיצא לאור ב-2014 את מניירות הדיווה של דוהרטי בדרכים: "היא נהגה לצרוח על אנשי יחסי ציבור: 'אתם שולחים מכונית לאסוף אותי? לא לימוזינה?' ואז להתלונן על האוכל במטוס, החום וכל דבר אחר". דוהרטי, כזכור, לא נשארה חייבת וטענה שנזק מוחי כנראה פגע בזיכרונו של פריסטלי. אולי זה קרה כשהלימוזינה דפקה ברקס.

ג'ייסון פריסטלי, בברלי הילס 90210. GettyImages
לא זוכרים מאיפה אנחנו מכירים אותו/GettyImages

2. עד החצאית!

זהו הדובדבן האמיתי של סכסוכי בוורלי, שהיה זוכה במקום הראשון אלמלא השלכותיו המינוריות משהו. שאנן דוהרטי וג'ני גארת', שתי החברות הטובות מתחילת ימי הסדרה, מצאו את עצמן בעיצומו של ריב הולך ומתעצם שהגיע לשיאו באירוע שהיה על גבול חילופי המהלומות. "זה קרה בסצנה שבה היא היתה אמורה למשוך לי בחצאית, אבל שאנן תמיד ניסתה לגרום לי לצאת מהדמות ולהגיב לפרובוקציה", סיפרה גארת' בריאיון לערוץ "!E", "במקרה הזה היא פשוט משכה כל כך חזק עד שהישבן שלי נחשף לעיני כל. פה התפוצצתי וצרחתי עליה: 'בואי כלבה! ניקח את זה החוצה!". בעוד שגארת' מעידה שלוק פרי ואיאן זירינג התערבו ומנעו את סצנת הקרב הכי טובה שנראתה בשואו ביזנס, טורי ספלינג קובעת שהשתיים אכן ערכו את הקרב ביניהן ורק אחר כך הופרדו. למה לא המציאו מצלמות טלפון קצת יותר מוקדם?

בברלי הילס 90210. GettyImages
וכאן זרקתי את הגופה שלה/GettyImages

1. אותך לאבא!

האטיטיוד של שאנן דוהרטי הוביל אותה להתנגשות חזיתית עם האישה היחידה בקאסט שאיתה אסור היה לריב, הבת של המפיק. היחסים בין דוהרטי לטורי ספלינג עלו על שרטון כבר בתחילת הדרך והתעצמו עד שאהרון ספלינג החליט להוציא את דמותה מהסדרה בסיום העונה הרביעית. ארבע שנים מאוחר יותר החזיר ספלינג האב את דוהרטי לטלוויזיה עם תפקיד ראשי בסדרה החדשה, "מכושפות". הפעם היא היתה בוגרת ואחראית יותר וחיכתה עונה שלמה עד שפיתחה יריבות מרה עם אליסה מילאנו. אבל היי, לפחות היא השלימה עם ג'ני גארת'.

בברלי הילס 90210. GettyImages
ברצינות, הוא באמת חשב שהתבגרתי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully