וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ישראלי בהדלפת סינגלים של מדונה לרשת

21.1.2015 / 12:20

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) אדם החשוד בפריצה למחשבים של אמנים בינלאומיים וסחר ביצירות. לפי המשטרה, בין השירים הגנובים נמצאים גם שיריה החדשים של מדונה

להב 433 יחידת הסייבר הארצית חושפת חשד לכך שישראלי חדר למחשבים של אמנים בינלאומיים וסחר ביצירות שגנב מהם. לפי המשטרה, מדובר באדם שהשתתף בעברו בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד". בין הסינגלים שהודלפו נמצאים, ככל הנראה, שיריה החדשים של מדונה.

בתום חקירה סמויה בינלאומית שנוהלה בחודשים האחרונים להב 433 יחידת הסייבר הארצית, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים מתקדמים, עצרה הבוקר (רביעי) היחידה חשוד, תושב תל אביב יליד 1976, בחשד שבחודשים האחרונים חדר למחשביהם של מספר אמנים בינ"ל, גנב מתוכם סינגלים מקדמיים וסופיים שטרם פורסמו וסחר בהם באינטרנט תמורת תשלום.

החקירה החלה ביחידת הסייבר הארצית להב 433 בעקבות תלונה של בא כח ישראלי של אמנית בינלאומית. בהמשך, לאור ממצאי החקירה, נוהלה החקירה תוך שת"פ עם ה-FBI ועלה חשד למקרים נוספים של חדירה למחשבים של אמנים בחו"ל שזהותם אינה ידועה, גניבת יצירות וסחר בהן. במסגרת הפעילות ערכה היחידה חיפוש בבית החשוד ותפסה מחשבים וחומרי מחשב ומדיה. לחשוד מיוחס חשד לביצוע עבירות חדירה לחומר מחשב, עבירות קניין רוחני וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. החקירה החלה לאחר שמשרד החקירות הבינלאומי "ויצמן-יער" קיבל את תלונה ממשרד ההפקות ומהיועץ האישי של מדונה, גיא עוזרי. חוקר המתמחה בעבירות מחשב נסע לניו יורק על מנת לבדוק את מחשבי הזמרת ואישר שאכן היתה חדירה ממחשב בישראל.

כאמור, בחודש שעבר הודלף אלבומה החדש של מדונה. מדונה לא תכננה להוציא את אלבום האולפן ה-13 שלה, Rebel Heart בהפקת אביצ'י, לפני אביב 2015. אולם בעקבות הדלפת השירים מתוכו השתנו תוכניותה. בתגובה להדלפה, מדונה הוציאה שש גרסאות רשמיות של שירים למכירה ברשת. האלבום הרשמי המלא עצמו ייצא בשבוע הראשון של מארס.

קריאה נוספת: השערוריות הפליליות של "כוכב נולד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully