וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 30: ריאליטי הסלבס המשפילה מכולן

22.1.2015 / 0:00

הזמרת שחשפה את מקום מחבואם של השנים מנהיגי גרמניה הנאצית, השערורייה החדשה שמאיימת על שלום בית קרדשיאן וההתרסקות של "האח הגדול VIP" בבריטניה. חדשות הטראש של השבוע

עמוד ענן: שר חושפת את מקום מחבואה של צמרת ההנהגה הנאצית

"האם אתם מאמינים בחיים אחרי השואה?", שאלה שר בשירה המפורסם "Believe". למעשה, היא שואלת שם על אהבה, אבל על השאלה הנוכחית היא לפחות טורחת לענות. השבוע צייצה הכוכבת שהיא סבורה כי "היטלר, גבלס, גרינג והימלר חיים באייקלאוד...", ועוררה גל של ספקולציות לגבי מיקומה של שפיות דעתה. ובכן, אם היא איבדה אותה זה קרה כבר מזמן, ועכשיו היא רק נותנת דרוד לתסכוליה מהענן של אפל — תסכול שכולנו מכירים. או שהיא בכלל התכוונה לכתוב ארגנטינה, ואתם יודעים, אוטוקורקט.

סיוט שמתגשם: זוג לסביות מתנשק מול בית משפחת דאגר ההומופובית

מפעם לפעם אנחנו שואלים את עצמנו מה שלום המשפחה ההומופובית החביבה עלינו, הלא היא הדאגרים של "19 ילדים והיד עוד נטויה", ואנחנו שמחים לגלות שבני המשפחה עדיין חיים בשלווה באחוזת הענק שלהם בארקנסו. לעולם לא נשכח את החסימה האגרסיבית של זוגות חד-מיניים מעמוד הפייסבוק שלהם, וכך גם טנדרה בארנפילד וסמנתה מזני. השתיים לקחו את המחאה שלהן צעד אחד קדימה, חלקו נשיקה על רקע בית המשפחה ושיתפו את התצלום באינסטגרם. "אנחנו אוהבות את הדאגרים, את אלוהים, ואחת את השנייה!", כתבו, והבהירו לבני המשפחה שמי שחוסם אותן בפייסבוק יקבל אותן מול הבית.

הלסביות שניצחו את הדאגרים. אינסטגרם, צילום מסך
נשלח לכם שטיחון חגיגי עם התמונה הזאת/צילום מסך, אינסטגרם

נכון שזה לא נכון: קריס ג'נר לוחצת על ברוס להכחיש את השמועות על שינוי מין

קריס ג'נר זועמת על הסיקור התקשורתי של מה שנראה כמו הליך לשינוי מין שעובר בעלה לשעבר, ברוס, ולא בגלל שהוא רווי בדעות קדומות ותעלולי פוטושופ. כעת מדווחים אותם צהובונים ממש שקריס לוחצת על ברוס לשחרר הצהרה המכחישה את השמועות, אך הוא מסרב. כן, כי הכחשות זה מה שבדרך כלל מביא סוף לשמועות, נכונות או לא. מי שדווקא כן תומכים בברוס הם בניו, ברודי וברנדון, שכנראה למדו דבר או שניים על רגישות מאז ימיהם בריאליטי "נסיכי מאליבו".

ברוס ג'נר. ספלאש
ברוס, תגיד להם משהו/ספלאש

ברח לה: האישה שעשתה במכנסיים ומצאה עצמה מככבת בקמפיין

"ספוקרס" הוא פארק שעשועים מפחיד כל כך, עד שביקור בו יגרום לכם להשתין במכנסיים. זה מה שקרה לאישה שביקרה במתקני הפארק הניו-זילנדי, ומצאה את עצמה, או יותר נכון את מפשעתה, מככבת במודעות פרסומיות של האתר. התקרית אירעה במהלך ביקור במבוך בו שחקנים רודפים אחרי המבקרים עם מסורים חשמליים, מה שמביא, לדברי הנהלת המקום, לממוצע של חמש תקריות של בריחת שתן מדי ערב. למרות שלא נעשה שימוש בפניה של הלקוחה המפוחדת ולמעשה לא ניתן לזהות אותה מהתמונה, היא החליטה לפצוח במאבק להסרתה — מה שכמובן רק הוסיף לפופולריות של פארק השעשועים.

פארק השעשועים המפחיד בעולם. פייסבוק, צילום מסך
חוויה לכל הנקבים/צילום מסך, פייסבוק

האהבה לא תנצח: מתמודדי "האח הגדול" מטנפים על התכנית

עונת הסלבס של "האח הגדול" הבריטי נמצאת בעיצומה, והיא מתקשה להתרומם. כבר בשבועיים הראשונים עזבו שלושה מתמודדים את הבית מבלי שהודחו, לאחר שהיו מעורבים בתקריות שונות ועברו על חוקי הבית. אלה שכן נשארו, לא ממש נהנים מהשהות. השבוע תפסו המצלמות את השחקנית פטסי קנזיט בשיחה עם בני הבית, בה כינתה את בית האח "המקום העצוב ביותר בעולם". זאת לאחר שמתמודדת נוספת, הדוגמנית קייטי פרייס (לשעבר ג'ורדן), שנכנסה לאחרונה לבית ככל הנראה בשביל להפיח בו חיים חדשים, צוטטה בעבר באומרה ש"זו תוכנית הריאליטי הכי גרועה שיש". הן יודעות שאף אחד לא מכריח אותן להשתתף, נכון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיכאון הגדול/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפל חדש: התכנית שהוכתרה כ"ריאליטי הסלבס הכי משפיל אי פעם"

"האח הגדול" היא כנראה הבעיה האחרונה של הטלוויזיה הבריטית, כי יש תוכנית חדשה שהצליחה לסחוט מהמבקרים מחמאות כגון "ריאליטי הסלבס הכי משפילה אי פעם". זוהי Get Your Act Together, תוכנית כישרונות שעובדת הפוך מאחיותיה לז'אנר, כלומר, המתמודדים מגיעים כשהם כבר מפורסמים, ובמהלכה הם מפתחים מיומנות או כישרון כלשהו. בין המלאכות הנלמדות: ריקוד על עמוד חשפנות, אקרובטיקה וקוסמות, כי מי לא היה רוצה לראות את בריאן מקפדן מווסטלייף מנסה להשתחרר מכפיתה כשהוא תלוי באוויר ומתחתיו יתד משונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully