וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסצנה המפורסמת שלא תראו ב"50 גוונים של אפור"

24.1.2015 / 11:00

במאית הסרט, סם טיילור-ג'ונסון, סיפרה בריאיון כי האפשרות של העברת "סצנת הטמפון" מהספרים אל המסך הגדול אפילו לא נשקלה, מכיוון שהכללתה היתה מובילה להחמרת הדירוג הסופי של הסרט

יח"צ - חד פעמי

עוד לפני שראינו פריים אחד מתוך הדרמה האירוטית הכי מדוברת של השנה, הציפיות בקרב המעריצים הן לפחות לכמה סצנות מין לא שגרתיות למסכי הקולנוע. עם זאת, אחרי סוף השבוע הזה כבר ברור שאחד משיאי הקינק של הספר עליו מבוסס הסרט יישאר בדמיונם של המעריצים בלבד. במאית הסרט סם טיילור-ג'ונסון הבהירה בריאיון שהעניקה ל-Variety שהאפשרות ש"סצנת הטמפון" תיכלל בסרט אפילו לא נשקלה.

לא קשה להבין את הסיבה לצנזורה העצמית של טיילור-ג'ונסון כשמבינים כמה גרפית היתה אמורה הסצנה המפורסמת להיראות על המסך הגדול. הקטע מתוך הספר מתאר מפגש בין כריסטיאן גריי לאנסטסיה סטיל בחדר האמבטיה, במהלכו הוא שולף מתוכה טמפון לפני שהשניים ממשיכים לקיים יחסי מין מלאים. הכללה של הסצנה הזו בסרט היתה "משדרגת" אותו בוודאות מדירוג R (צפייה לבני 17 ומטה בליווי מבוגרים) לדירוג המחמיר ביותר NC-17 (כניסה לבני 17 ומעלה בלבד).

"הספר ניסה לשים את הקוראים בנעליה של אנסטסיה כדי שהחוויה תהיה מוצלחת", מסביר מייקל דה לוקה, מפיק הסרט, "הסרט לא צריך לעשות את זה, מדובר במדיום שונה לחלוטין". אי. אל. ג'ימס, סופרת הטרילוגיה האירוטית, שמשמשת אף היא כמפיקה בסרט, הסכימה עם היוצרים שלא כל סצנות המין המתוארות בספר צריכות להיכנס אל תוך הסרט.

אם בכל זאת לא תוכלו לחיות עם הידיעה שסצנת הטמפון לא תיראה על מסך קולנוע, יש כבר מי שדאג לנסות ולייצר אותה באמצעות הסימס. התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully