וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בירדמן" סחף גם את טקס פרסי גילדת השחקנים

26.1.2015 / 7:35

המומנטום במירוץ לאוסקר 2015 ממשיך להיות לצדו של "בירדמן" שקטף לפנות בוקר את פרס האנסמבל הטוב ביותר בטקס פרסי גילדת השחקנים. פרסים גם לג'יי. קיי סימונס, אדי רדמיין וג'וליאן מור

יח"צ - חד פעמי

"בירדמן" הפך להיות המועמד המוביל לזכייה בטקס האוסקר הקרוב וזאת לאחר שזכה בפרס האנסמבל הטוב ביותר בטקס פרסי גילדת השחקנים שהוענק בלוס אנג'לס לפנות בוקר.

עם זאת, מייקל קיטון, כוכב הסרט, לא זכה בקטגוריית השחקן הטוב ביותר והפסיד את הפרס לאדי רדמיין ("התיאוריה של הכל"). ג'וליאן מור זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט "עדיין אליס". בתפקידי המשנה הטובים ביותר זכו ג'יי. קיי סימונס ("וויפלאש") ופטרישיה ארקט ("התבגרות").

בתחום הטלוויזיה זכתה "אחוזת דאונטון" בפרס האנסמבל הטוב ביותר בקטגוריית הדרמה ובמקבילה הקומית הכבוד הלך ל"כתום זה השחור החדש". קווין ספייסי ("בית הקלפים") וויולה דיוויס ("המדריך לרוצח") זכו בקטגוריות השחקנים הראשיים בתחום הדרמה בזמן שבמקבילה הקומית הזוכים וויליאם ה. מייסי ("חסרי בושה") ואוזו אבודה ("כתום זה השחור החדש"). מארק רופאלו זכה בקטגוריית השחקן הטוב ביותר במיני סדרה על משחקו ב"הלב הרגיל" ופרנסס מקדורמנד הוכתרה כשחקנית הטובה ביותר במיני סדרה על משחקה ב"אוליב קיטרידג'".

טקס פרסי גילדת השחקנים נחשב לאחד האינדיקטורים הטובים והמדויקים לקראת פרסי האוסקר. זכיותיו של "בירדמן" הן בפרס זה והן בפרס גילדת המפיקים מסמנות אותו, כאמור, כמועמד המוביל במירוץ לפסלון הנחשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully