וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל מקום שתלכו: הקאסט של "צער גידול בנות" מבצע את שיר הנושא

26.1.2015 / 11:38

ג'ון סטאמוס, בוב סאגט ויתר כוכבי סדרת ההתבגרות הנוסטלגית התאחדו שוב למפגש מרגש, הפעם במסיבת יום ההולדת של יוצר הסדרה. זה הספיק כדי להעלות אותם על הבמה לביצוע בלתי נשכח

בכל פעם שכוכבי "צער גידול בנות" נפגשים, העולם המנוכר בו אנחנו חיים נראה לפתע שוב אופטימי ומלא תקווה. ביולי האחרון הם שבו ונפגשו פעמיים תוך חודש: בפעם הראשונה בחתונה של דייב קולייר (הדוד ג'ואי) ובפעם השנייה כשג'ון סטאמוס (הדוד ג'סי) התאחד עם הלהקה שלו בסדרה, הריפרס, בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון. לורי לאפלין (שגילמה את אשתו, בקי) ובוב סאגט (דני טאנר) הגיעו אז רק כדי לתמוך בו מהקהל, אבל השבוע החליטו לתת כתף גם על הבמה.

במסיבת יום ההולדת שנערכה לכבודו של ג'ף פרנקלין, יוצר הסדרה, התאחד שוב הקאסט, הפעם בהרכב כמעט מלא. אל לאפלין, סטיימוס וסאגט, הצטרפו גם קנדס קמרון בור (די. ג'יי), ג'ודי סוויטין (סטפני) ואנדראה ברבר (קימי גיבלר), שעלו לבמה בשיאו של הערב כדי לבצע את "Everywhere You Look", שיר הנושא הנוסטלגי של הסדרה.

דייב קולייר והתאומות אולסן, שנעדרו מהאיחוד, הסתפקו כמו כולנו בתמונות שהעלו כוכבי הסדרה לאורך הערב המרגש לאינסטגרם. כזכור, באוגוסט האחרון דיווח המגזין TVGuide על תכנון להחזיר את הסדרה לחיים בפורמט חדש. הסדרה החדשה אמורה לעסוק בצאצאיהם של די. ג'יי וסטפני, שהפכו בינתיים לאימהות בעצמן, אך מתקשות עדיין לצאת מחיבוק הדוב של המשפחה. מאז לא שמענו יותר מדי על התקדמות הרימייק, אבל אנחנו ממשיכים להחזיק אצבעות.

💖

A photo posted by Lori Loughlin (@loriloughlin) on

@candacecbure @bobsaget #fiullhouse #family 💖

A photo posted by Lori Loughlin (@loriloughlin) on

It's looking like a Full House kinda night. @candacecbure @jodietweetin #fullhouse💖

A photo posted by Lori Loughlin (@loriloughlin) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully