וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוריינים הביתה: שלל הצעות למועמדים חדשים למפלגת הבית היהודי בעקבות אלי אוחנה

אביעד קדרון ואילן קפרוב

27.1.2015 / 13:18

ימים ספורים נותרו עד לסגירת רשימת הבית היהודי והמערכת הפוליטית כמרקחה. כדי לסייע במאמצעים לעיצוב הרשימה הטובה ביותר, הרשנו לעצמנו להעלות כמה מועמדים פוטנציאליים

שושה

ההודעה לתקשורת: ידידים, אתם כבר יודעים שעם ישראל לא מתנצל לעולם, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יודעים לסלוח. בימים האחרונים שוחחתי מספר פעמים עם שושה כדי לוודא שהיא באמת חיה, אחר כך המשכנו ללבן את סוגיות העבר: הנטישה הכואבת של "שושה פארק" וכמובן השיר "עושים שלום". שושה הבהירה לי בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים (בעיקר מכיוון שדיברה בפורטוגזית) שכל קשר בינה ושלום בימים אלה מקרי בהחלט ושהפארק נסגר בגלל שהסמולנים הלשינו על הבנייה הלא חוקית. חוץ מזה היא גם מכירה את פלה ויכולה לסדר לנו לעשות מצעדי ניצחון במרקנה. שושי, סלחנו על הכל, ברוכה הבאה.

מועמדת לשריון במקום: 7. רק כדי שתיתן לאורי אורבך חתימה.

מיועדת לתפקיד: שרת התרבות המדע והשקר כלשהו.

שושה. ויקיפדיה / Sérgio (Savaman) Savarese, צילום מסך
הבית הברזילאי/צילום מסך, ויקיפדיה / Sérgio (Savaman) Savarese

ברהנו טגניה

ההודעה לתקשורת: עם ישראל, אנחנו כאן כדי לייצג אתכם בכל מקום שלא תהיו. אחים בלב ובנפש, גם אם אנחנו לא ממש מבינים מה אתם אומרים. בדיוק בגלל זה אנחנו מתרגשים לקבל לשורותינו את ברהנו. אני זוכר שישבתי במשך שעות מול כתבות שלו, הרצתי אחורה ושוב קדימה וניסיתי להבין מה בדיוק קרה שם עכשיו. זה הקסים אותי. ברהנו מגיע עם מסתורין והנחישות שעם ישראל זקוק להם, ועם עלה התאנה שאנחנו זקוקים לו כדי לשכנע אתכם שמעניין אותנו מה קורה בערד. ברוך אתה בבואך ברהנו.

מועמד לשריון במקום: 9. כי קצת חשוך שם בין מוטי יוגב לאורית סטרוק.

מיועד לתפקיד: שר ההסברה (אולי ככה נבין מה הוא אומר).

ברהנו טגניה. אביב חופי
אליך ברהנו/אביב חופי

ליליה פייגין

ההודעה לתקשורת: ציציות ציוניות שלי, יותר מדי פעמים העם שלנו שכח את חשיבות ההיגיינה. מנשקים מזוזות לפני שמנקים אותן, לוחצים ידיים בבית הכנסת וזו רק ההתחלה. ואת זה בדיוק ליליה פייגין, החברה החדשה שלי, לימדה אותי כשנתקלתי בה במקרה במרכז מסחרי בחולון. ליליה, כידוע, התריעה על הבעיה כבר לפני שני עשורים כששרה "גבר באמבטיה". והרי מה הגבר עשה אצל ליליה באמבטיה? דאג להתחטא ולהתנקות כמובן.

מועמדת לשריון במקום: 7. נקה 7.

מיועדת לתפקיד: שרת הבריאות.

סופי צדקה

ההודעה לתקשורת: אחים יקרים, כולם יודעים שהשומרון הוא חלק מארץ ישראל, שלנו פעם ושלנו תמיד. לכן חרה לי לראות שאף מפלגה בישראל לא שיבצה נציג שומרוני ברשימתה. "הבית היהודי" היא המקום הטבעי לנציג שומרוני שהרי כמו חלקים נרחבים מאנשי המפלגה, גם השומרונים טוענים שהם "ישראלים טהורים". בעזרת השומרונים נוכל להגיע לטוהר דם אולטימטיבי. מה זאת אומרת סופי צדקה כבר לא שומרונית?

מועמדת לשריון: בוטל תוך כדי כתיבת ההודעה לתקשורת.

מיועדת לתפקיד: דמות גנרית בכרזות המפלגה שיקראו לטוהר הגזע.

סופי צדקה. ויקיפדיה / אמיר גלעד, צילום מסך
לא מתנצלים גם בשומרון/צילום מסך, ויקיפדיה / אמיר גלעד

בן ציון

ההודעה לתקשורת: אהובים, אני נפעם לעיתים מהיצירתיות של העם הזה. בן ציון שאתם מכירים יותר טוב כבן בן-דוד, הצליח להכפיל את כמות הבן שלו כבר בתפקיד הראשון בחייו ב"אבא גנוב". גם ציוני, גם בן וגם יודע לדוג, כולנו נזדקק לזה כשהגויים יטילו עלינו מצור ימי. התרגשתי לאתר אותו בניו יורק ולגלות שהוא הבעלים של רשת חנויות פנקייק מצליחות. ביקשתי שיביא כמה לישיבה הראשונה שלנו (וגם שלא יספר לאורית סטרוק שהחלב לא גלאט-כושר) בתור חבר עתיר זכויות בבית היהודי. בן, לא הייתי גאה יותר לו היית בני.

מועמד לשריון במקום: 6. כדי שיוכל להסביר לאיילת שקד איפה זה טבריה.

מיועד לתפקיד: שר המסחר והדיג. אל תדאגו, אנחנו נדאג שהמשרד הזה יקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזירים טבריה ליושנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלעד ינקלוביץ'

ההודעה לתקשורת: אלופים, אני כותב לכם את הדברים האלה כשהטייטס עדיין עלי, זה מה שההתרגשות מהחבר החדש שלנו עושה לי. גלעד הוא סמל ליזמות ולמוח היהודי. הוא עזב את ישראל בתחילת שנות ה-80, עבר ללוס אנג'לס, הקליט 4 תוכניות כושר ושיכנע את הגויים מאמריקה לשדר אותן בשידורים חוזרים עד עצם היום הזה. תמיד התמלאתי פליאה איך הוא מצליח להתרכז בכפיפות האלה עם כל החברות מהונלולו לצידו, זה כושר העמידה של עמנו. וולקאם גלעד, וודא שאתה מתייעץ עם רופא לפני שתתחיל להתאמן איתנו.

מועמד לשריון במקום: 12. כדי שיוכל לצאת עם ינון לריצות בוקר ולא להעיר את כולנו.

מיועד לתפקיד: שר הספורט.

מוג'דה

ההודעה לתקשורת: דיירי הבית, זכות גדולה ניתנה לנו כמפלגת העם החדשה לקבל אלינו ידידים מפוכחים מהעולם הגדול. מוג'דה החלה את דרכה כבת עמלק מוסלמית, לזכותה ייאמר שהיא נולדה כזאת ולא יכולה היתה להשפיע על השיוך. אני עדיין זוכר איך היינו משמיעים את "הנסיכה", אלבומה האגדי, רגע לפני שיצאנו למבצעים בעורף האויב בסיירת מטכ"ל. הציונות הבוערת שבה הדביקה אותנו והחזירה אותנו בשלום הביתה. זוהי מצווה להוציא את מוג'דה מטלפיו של ארדואן ולהחזירה אל ביתה האמיתי. הסאלאם עלייכום אחות.

מועמדת לשריון במקום: 5. כך היא תהיה קרובה לרב אלי בן דהן ותוכל לעזור לו לעבוד על הגבוהים בתפילת הבוקר.

מיועדת לתפקיד: יושבת ראש הסוכנות היהודית.

ציון קובה

ההודעה לתקשורת: ציונים, אין סמל גדול יותר לקו החדש ואוהב ישראל שלנו מאדם בשם ציון. בניגוד לאוטופיה ההזויה של שמאל הקיצוני, אנחנו מדברים תמיד מהלב שלנו אל הלב היהודי שלכם. ציון מייצג את הלב הזה. עקבתי אחרי ציון כשהפך לנער הפוסטר המפורסם ביותר בישראל. בלי להתבכיין ובלי להתנצל הוא פילס לעצמו דרך לספסל של מכבי ת"א, התרווח, נסע ברחבי העולם והפיץ את היכולת שלנו כיהודים להתקשר עם מקורות עתירי ממון. הרגעים שבהם ציון זכה לעלות לפרקט במצב של 40 הפרש וכשנותרו עוד שתי דקות לסיום תמיד גרמו לי לדמוע. ציון, כמה טוב שבאת הביתה.

מועמד לשריון במקום: 4. גם ניסן סלומיאנסקי צריך מודל לחיקוי.

מיועד לתפקיד: יו"ר ועדת כספים (אבל אל תספרו לניסן).

ציון קובה. מהאתר הרישמי, צילום מסך
כיף להיזכר/צילום מסך, מהאתר הרישמי

ג'ורג' ואסילי

ההודעה לתקשורת: אחים, אני נרגש לבשר על הצטרפותו של יהודי יקר, אציל ואוהב ישראל. הדבר שתמיד הקסים אותי בג'ורג' היא החיוביות. תמיד עם שתי האצבעות על הדופק, מחייך למצלמה ולעולם - לעולם לא מתנצל! זאת הישראליות החדשה שאנחנו מובילים כאן בבית החדש של עם ישראל. שיטת ההצבעה של ואסילי הקסימה את כולנו ולכן החלטנו לאמץ אותה גם למרכז המפלגה. זיכרו, יהודים מצביעים תמיד עם אגודלים למעלה. ברוך הבא אחי.

מועמד לשריון במקום: 8. מיד אחרי זבולון כלפה. גם אנחנו לא יודעים מי זה אבל ואסילי מבסוט ממנו.

מיועד לתפקיד: השר לעידוד העלייה מהתפוצות.

ג'ורג' ואסילי. אדריאן הרבשטיין
וד"ש ללירן חולצה אפורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully