וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 98: כן, הגיע הזמן להחזיר את המנדט הבריטי

28.1.2015 / 6:27

העיניים והאוזניים מופנות לממלכה הגדולה עם פצצות מוזיקליות משפילד, ליברפול ושאר מקומות שיוצאים להפסקת תה בארבע אחרי הצהריים. בלוג הרוקנרול של מני אבירם

The Cribs - An Ivory Hand

מדור בסימן בריטי מתחיל עם שיר השבוע, תואר שהולך לסינגל החדש של הקריבז, שהוא יותר וויזר פוגשים את בילט טו ספיל מאשר קריבז קלאסי. הוא לקוח מתוך האלבום השישי של השלישיה האנגלית, "For all my Sisters", שייצא בסוף מרץ וינסה לשמור על הרמה של קודמו מ-2012, "In the Belly of the Brazen Bull" המצוין. על ההפקה חתום איש הקארז ריק אוקסק, שהפיק בעבר את האלבומים הראשונים של וויזר, מה שמסביר את האווירה המשמחת.

The Vaccines - Handsome

שיר חדש וחמוד גם לחברים של הקריבז למולדת הישנה, הוואקסינז, שיוציאו את אלבומם השלישי, "English Graffiti", מתישהו באביב. ג'סטין יאנג וחבריו ממשיכים לשים את הפופ ברוקנרול, והאטיטיוד כבר בפנים: הפעם יאנג מודה שהוא חרא של בנאדם, אבל מודה לאל שלפחות הוא יפה.

Best Friends - Shred Till You're Dead

פצצה של הרביעיה המדוברת משפילד, שכולם מחכים לאלבום הבא שלה.

Hooton Tennis Club - Jasper

הסינגל הראשון של הלהקה מליברפול הוא קסם לואו-פיי ספוג השפעות, מטינאייג' פאנקלאב ועד פייבמנט, והוא אצלי על ריפיט.

Peter Doherty - Flags Of The Old Regime

השיר המרגש שכתב פיט דוהרטי על חברה שלו איימי ויינהאוס זוכה סוף סוף לביצוע רשמי וראוי.

Modest Mouse - Coyotes

שיר יפה מתוך האלבום החדש והראשון של מודסט מאוס מזה שמונה שנים, Strangers to Ourselves" ", שיגיע במרץ. ויותר משהשיר יפה, הקליפ מהפנט (ומבוסס על סיפור אמיתי).

The Districts - Peaches

עוד שיר מבטיח מתוך האלבום החדש של הרביעיה הממש צעירה מפנסילבניה, "A Flourish and A Spoil", שייצא בפברואר.

Interpol - Everything Is Wrong

קליפ לא בלתי משעשע של אינטרפול לאחד מהשירים היותר טובים מהאלבום האחרון שלהם, "El Pintor". פול בנקס ביים את עצמו בתור הסולן הדוש של הלהקה בעוד שני חבריו ללהקה דניאל קסלר וסם פוגרינו הם נשמות שהופכות את מדרכות ניו יורק למקום טוב יותר.

Viet Cong - Silhouettes

כוכבי המדור הקודם עם קליפ לשיר הכי אינטרפולי מהאלבום החדש שלהם.

The Amazing - Picture You

קליפ חדש גם לאחד מהשירים הכי יפים של 2014, שלקוח מתוך האלבום השלישי של השבדים שייצא בחודש הבא ושגם לו יקראו "Picture You".

Sleater-Kinney - A New Wave

סלייטר קיני, הבנות הנכונות של 2015 וגם הקאמבק הכי מוצדק, דוחפות את האלבום החדש והמעולה שלהן "No Cities To Love", והנה הן אצל דיוויד לטרמן.

Slutever – Smother

וגם בנות הצמד הלוס אנג'לסי סלוטאבר מכות חזק עם הקטע הקצר הזה, מתוך קלטת (כן, קלטת) בשם "Almost Famous" שתצא בחודש הבא. אם שאר הקטעים יהיו כמו זה, בהחלט יהיה שמח.

Alice In Chains - Man in the Box

לא באמת יודע מה לחשוב על זה, אז בחרתי לחלוק בנטל: אליס אין צ'יינז מודל 2015 מנגנים במחצית משחק הפוטבול בין הסיאטל סיהוקס לגרין ביי פאקרז. אמנם אין ליין סטאלי אלא וויליאם דובאל, אבל כל השאר זה הדבר האמיתי. ביצוע טוב, תחושה קצת עצובה. חופני היה בא יותר טוב כאן.

Fidlar - If it Makes you Happy

קאבר נאה של פידלר החמודים ללהיט של שריל קרואו. לחובבי הז'אנר.

פצצה מהעבר

בלאק קרואוז היתה אחת מהלהקות האהובות עלי במחצית הראשונה של שנות התשעים בעיקר בזכות אלבומים כמו "Shake your Money Maker" ו"The Southern Harmony and Musical Companion", שהיו ערבוב מוצלח במיוחד בין רוקנ'רול דרומי לאווירת הגאנז אנד רוזס של התקופה. אם חושבים על זה, הלהקה קצת היתה הקינגז אוף ליאון של תחילת הניינטיז. אחרי קריירה ארוכה ולא בלתי סוערת, החליטו בשבוע שעבר האחים כריס וריצ' רובינסון להיפרד לתמיד, מה שהחזיר אותי לאלבומים האלה כדי לגלות שהם עדיין עובדים. הנה שיר מכל אחד מהם, וגם ביצוע חדש ומשעשע של סטיבן מלקמוס לאחד מהלהיטים הגדולים של הלהקה, "Remedy".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully