וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 31: ההחלטה שטילטלה את בית קרדשיאן

29.1.2015 / 6:34

מישהו חשב שזה יהיה רעיון טוב לגנוב את הזהות של כריס בראון ולמכור אותה ברשת, Jwow שוברת שיאים של אבסורד גם כאימא וההשתלטות של "לשבור את הקרח" על שבדיה. חדשות הטראש של השבוע

הפשע הכי לא משתלם: גניבת הזהות של כריס בראון

כריס בראון הצליח שוב להסתבך עם החוק, אבל הפעם מצא את עצמו דווקא בצד של הקורבן. באחד ממאסריו האחרונים של הראפר הונפקה לו תעודה מזהה של בית הכלא, שהספיקה להיעלם עוד בטרם שוחרר. האדם שהחזיק בפרטיו האישיים של הזמר הבין עד מהרה שזהות של אחד כבראון היא לא כזו ששווה לגנוב: הוא עבריין, אדם אלים שהצלקות הגופניות והנפשיות שגרם לריהאנה לא יגלידו לעולם, וחוץ מזה דירוג האשראי שלו בטח די מחורבן. לכן הלך ועשה הגנב את הצעד המתבקש הבא, וניסה למכור את התעודה ברשת. עשרת אלפים דולר הוא ביקש תמורת הכרטיס הפלסטי המנוילן, וכל מה שהוא קיבל זה שוטרים שדפקו לו על הדלת.

כריס בראון בפתיחת משפטו על הכאת הזמרת ריהאנה. Bob Chamberlin, Pool, AP
גנבו לי את הזהות/AP, Bob Chamberlin, Pool

שחררו את הציפור הכתומה: הסנטר של האיש הזה נראה ושר כמו אד שירן

מי שדווקא כן ידע איזו זהות לגנוב הוא הסנטר המזוקן הזה, שהבין כי הוא נראה בדיוק כמו הזמר הבריטי אד שירן והחליט לנצל זאת עד תום. האדם המחובר לסנטר, בחור בשם שון סולומון, העלה סרטון בו הוא מבצע את שירו של הכוכב הבריטי Thinking Out Loud, ונורא קשה שלא להתבלבל ביניהם. או לכל הפחות להניח שרון וויזלי פצח בקריירה כסינגר-סונגרייטר.

וואו, ג'יי-וואו. וואו: כוכבת "ג'רזי שור" מרפדת את בתה התינוקת

על כך שתמונות של תינוקות הן הדבר המעצבן ביותר שהומצא אין עוררין, אבל מסתבר שגם לז'אנר הזה יש תתי-קטגוריות מסועפות, והשבוע נמצאה הגרועה שבהן: תמונות של ילדים בתחפושות לא הולמות. כמו זו של מליאני אלכסנדרה מת'יוז, שאמא שלה, כוכבת ג'רזי שור ג'ני "ג'יי-וואו" פארלי, לקחה ברצינות את כל עניין ה"בצלמה ובדמותה", והפכה את התינוקת לגרסה מוקטנת של עצמה. משקפי שמש? חמוד. פאה ארוכה? התכווצנו קצת במושבנו. ריפוד באזור החזה? לא, בואי. "אני חושבת שהיא מתחילה להיות דומה לאמא", צייצה ג'יי-וואו בצד התמונה. שמישהו יתייג את יצחק קדמן.

הבת של JWOW. טוויטר, צילום מסך
פורוורד: המועצה לשלום הילד/צילום מסך, טוויטר

לא משחררים: לכל התינוקות בשבדיה קוראים עכשיו אלזה

בסדר, הבנו, "לשבור את הקרח" זה סרט יפה, אבל האם הוא יפה מספיק בשביל שתקראו לבת שלכם על שם מלכה מקוללת של ממלכת בדידות זוהרת? בעבור הורים רבים בשבדיה, התשובה היא "לחלוטין כן", והם אלו שהפכו את "אלזה" לשם הנפוץ ביותר לבנות בשנת 2014. מדובר בשם שהיה פופולרי בסקנדינביה מאז ומעולם והסרט של דיסני רק לו נתן לו דחיפה קטנה כלפי מעלה, אבל הילדות הללו עלולות להתבאס ממש כשהן יגדלו ויבינו שההורים שלהן בחרו בשם הזה רק כדי להשתיק את האחות או האח הגדולים שלא סתמו עם "את רוצה לבנות איש-שלג". בצד החיובי, לפחות הן לא נולדו לג'יי-וואו.

לשבור את הקרח.
נעדרת מהתמונה: אלזה

אוניברסיטה של החיים: הרפתקאות קיילי וקנדל ג'נר במערכת החינוך

טלטלה בבית קרדשיאן: האחות הצעירה קיילי בת ה-17 החליטה לעזוב את לימודיה התיכוניים ולהתמקד בקריירה. קיילי לא למדה בבית ספר והתחנכה בחינוך ביתי, כך שקשה להיות מופתעים שזו התוצאה שלו. מי שנסער במיוחד מהנשירה, לפי דיווחים בארצות הברית, הוא אביה ברוס ג'נר, שמאשים את האם קריס בכך שעודדה את הילדה לפרסם צילומי סלפי סקסיים במקום לחשב גבולות של פונקציות טריגונומטריות. מי שמאזנת את מצבת ההשכלה המשפחתית היא אחותה קנדל, שהחליטה לפצוח בלימודי משחק. גם את הצעד הזה מעודדת קריס, שאף צוטטה אומרת כי בתה בדרך להיות "אודרי הפבורן הבאה". בהצלחה לשני הצדדים.

קיילי וקנדל ג'נר. פייסבוק, צילום מסך
כל החינוך ירד לטימיון/צילום מסך, פייסבוק

אהבה במקום חוסר תקווה: היכרות בריאליטי לבעלי מוגבלויות הסתיימה בחתונה

בדייט הראשון שלהם הוא קרא לה "חתיכת חרא", עכשיו הם התחתנו. ולמי עלינו להודות בעד סיפור האהבה האגדי הזה? לטלוויזיית המציאות, כמובן, המקום בו הופכים חלומות, ובכן, למציאות! ברנט זילווד הוא קולנוען בן 23 עם תסמונת טורט שהגיע לחפש אהבה בדוקו-ריאליטי בעל השם המבטיח The Undateables. מפה לשם, מתברר שהוא דווקא לגמרי מתאים לדייטים, פשוט רק עם האדם הנכון, ממש כמו כולנו. והאדם הנכון שלו הגיע, קוראים לה צ'אליס והיא דוגמנית והיא לא נרתעת ממנו כשהוא קורא לה "חתיכת חרא". פשוט כי זה קצת מצחיק אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully