וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי תתקשרו? הכירו את הדור הבא של "מכסחי השדים"

28.1.2015 / 7:42

מליסה מקארתי, קריסטן וויג, לזלי ג'ונס וקייט מקינון יהיו הכוכבות החדשות של העיבוד המחודש ללהיט מהאייטיז. בשלב זה עדיין לא ברור אם הארבע ישתפו פעולה או שחלקן ישתייכו לצד העל טבעי של העולם

מכסחי השדים. GettyImages
לא מפחדות משדים/GettyImages

אחרי שנים של שמועות והכחשות הריבוט של "מכסחי השדים" הוא עובדה מוגמרת. במהלך החודשים האחרונים נחשף כי הפתרון היצירתי של אולפני סוני להפיח חיים חדשים במותג מהאייטיז יהיה להפוך את היוצרות: מכסחות במקום מכסחים. אתמול (שלישי) נחשפה זהותן של הכוכבות שייכנסו לנעליהם של ביל מארי, דן אקרויד והרולד ראמיס, ומדובר בחבורה מוכשרת במיוחד.

אל לזלי ג'ונס וקייט מקינון, כוכבות SNL, תצטרף בוגרת התוכנית קריסטן וויג. את הרביעייה המצחיקה סוגרת מליסה מקארתי. על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, מקארתי היא הכוכבת היחידה שכבר חתומה על חוזה. יתר שלוש הכוכבות נמצאות במגעים אחרונים וצפויות לחתום אף הן בקרוב. בכך יסגרו וויג ומקארתי מעגל עם במאי הסרט, פול פיג, ששיתף עימן פעולה גם ב"מסיבת רווקות".

בשלב זה לא ידוע עדיין דבר על העלילה או תיאור הדמויות שיככבו בסרט החדש. לא ברור עדיין האם בסוני מתכוונים לשחזר את מודל רביעיית המכסחים או שהכוכבות דווקא צפויות להילחם זו בזו. צילומי הסרט החדש צפויים להתחיל בקיץ הקרוב בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully