וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחינועם ניני מגיבה לראשונה למות קרוב משפחתה, סמל דור חיים ניני: "תוצאות מדיניות הממשלה קטסטרופליות"

29.1.2015 / 13:07

"אני נגד אלימות ומבצעים מיותרים. אנחנו צריכים לכוון את כל האנרגיות שלנו כרגע בלעשות הכל כדי להחליף את השלטון", אומרת אחינועם ניני, קרובת משפחה רחוקה של סמל דור חיים ניני, מהרוגי התקרית בגבול לבנון

אחינועם ניני.
"הצער הזה היה נחסך מאיתנו לו היתה לנו ממשלה שחורטת על דגלה הידברות". אחינועם ניני

"אני חושבת שמדיניות ההפחדה של ישראל מיותרת ושישראל צריכה להתגייס באופן חד משמעי להחלפת השלטון", אומרת הזמרת והיוצרת אחינועם ניני לוואלה! תרבות. ניני היא קרובת משפחה רחוקה של סמל דור חיים ניני, אחד משני ההרוגים בתקרית שאירעה אתמול (רביעי) בגבול לבנון. ניני וסרן יוחאי קלנגל נהרגו באירוע שבמהלכו ירתה חוליית חיזבאללה לפחות חמישה טילי נ"ט לעבר כמה כלי רכב צבאיים שנעו על הגבול בגזרת הר דב. "אני משתתפת בצערם", אומרת ניני. "דור חיים ניני, זיכרונו לברכה, היה הבן של בן דוד של סבא שלי. אני לצערי לא הכרתי אותו. את אביו אולי הכרתי כשהייתי ילדה קטנה. יחד עם זאת, אנחנו משפחה קטנה אז כולם קשורים. אין הרבה ניני בישראל. ההורים שלי נסעו להלוויה. אבא שלי קצת יותר קרוב היה. זה עצוב מאוד".

ניני, שבניגוד לאמנים רבים אחרים לא חששה בעבר להביע את עמדותיה הפוליטיות ולהעביר ביקורת על שלטון הימין, עושה זאת גם כעת. "אני יכולה בהחלט להזדהות עם כל הביקורת של האנשים על מדיניות ההפחדה של ישראל. עצוב, עצוב שכל פעם שרוצים להגיד משהו במדינת ישראל במקום להוציא אותו מהפה אנחנו מבצעים את זה באלימות כזאת או אחרת. אני מאוד מאמינה בהידברות בלבד, הידברות שתביא למצב שאנחנו לא נצטרך לשלוח את החיילים שלנו למות. אני נגד אלימות ומבצעים מיותרים. אנחנו צריכים לכוון את כל האנרגיות שלנו כרגע בלעשות הכל כדי להחליף את השלטון הנוכחי בשלטון שיחרוט על דגלו הידברות ומהלך לקראת הסכם שלום בכל האיזור".

דור ניני במבצע צוק איתן. באדיבות המשפחה
סמל דור חיים ניני ז"ל/באדיבות המשפחה

"אני מרגישה שאנחנו עם שלם שחי בפחד ובפרנויה, והממשלה הנוכחית דאגה במאמצים רבים שנחיה במצב הזה כל הזמן. כשהאדם הרגיל מרגיש מפוחד ומאויים אז הוא חי רק בהשרדות, ומוכן לעשות הכל כדי להגן על עצמו. זו הטעיה מוחלטת של הציבור שהתוצאות שלה הן קטסטרופליות, והנה זה הגיע גם למשפחתי. ההרוג הזה והרוגים רבים מאוד היו יכולים להחסך מאיתנו. הצער הזה היה נחסך מאיתנו לו היתה לנו ממשלה שחורטת על דגלה הידברות, וממצה את כל האפשרויות לעשות שלום", הוסיפה ניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully