וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגז מן העבר: 20 שנים לאלבום "פצעים ונשיקות"

29.1.2015 / 14:53

איך זה כל אחד נהיה לי איזה רוק סטאר, כשלי עדיין יש קשיים לשרוך ת'אולסטאר? ובנימה זו: להקת מוניקה סקס חוגגת 20 שנים לאלבום "פצעים ונשיקות", צפו בהמלצה היומית, מנת יתר של שמש ודקלים

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות! יום חמישי הגיע ועוד שניה אנחנו בסופ"ש. אם השעון הביולוגי שלכם עובד כמו שצריך הוא בטח כבר אותת לכם שהאלבום המיתולוגי של מוניקה סקס "פצעים ונשיקות", חוגג 20 שנים. כן, שני עשורים עברו מאז שיצא אחד מאלבומי הרוק המצליחים והאהובים בישראל, כולל להיטים למכביר כמו "סאן חוזה", "עיניים טובות", הר של בייגלעך", "כל החבר'ה", "על הרצפה" וכמובן השיר שהפך את שכונת פלורנטין למפלצת – "מכה אפורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניינטיז בששון: אילוסטרציה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ממש מחר, במועדון הבארבי בתל אביב, חברי הלהקה החמודים יסגרו 20 שנה לאלבום הזה ואפילו להקת קרח 9 וירמי קפלן יהיו שם - זכר לימי הניינטיז העליזים. חברי הלהקה הנחושים כמובן יהיו שם - שחר אבן צור, יהלי סובול ספי אפרתי (שהצטרף אל השלושה כחבר מן המניין ובשנים האחרונות חזרה הלהקה למנות 4 חברים, בדיוק כמו באלבום "פצעים ונשיקות) ופיטר רוט. הם מתכוונים לבצע את האלבום מתחילתו ועד סופו ואם זה עושה לכם צמרמורת, כנראה שאתם צריכים להיות שם. רוקנרול!

מוניקה סקס, בארבי ת"א, 30.1, 90-110 ש"ח

הופעות נוספות:

10.2 – פורום באר שבע
12.3 – גבעת ברנר
14.3 – זאפה ירושלים
19.3 – וונדר בר – חיפה
27.3 – זאפה הרצליה
17.4 – זאפה תל אביב


כל האינטלקטואלים דיברו על גורלו הקפקאי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully