וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מפגש המחזור הגדול של הקומדיה האמריקאית

3.2.2015 / 9:33

כוכבי "שובר שורות" מתרגלים לחיים שאחרי. אנה גאן תצטרף לסדרה חדשה ובראיין קרנסטון יעבור אל אחורי המצלמה ככותב. וגם: פרק הסיום שגרם לארה"ב כולה לבכות. כל חדשות הטלוויזיה

מסיבת הסלבריטאים של ג'ימי פאלון לכבוד הסופרבול

כמיטב המסורת, גם השנה תוכנית הלילה המשודרת מיד לאחר הסופרבול כללה שלל סלבריטאים כיאה לאחוזי הרייטינג הגבוהים המובטחים. ג'ימי פאלון, הידוע כחובב מוזיקה, קשר את כל אותם סלבריטאים לשיר גרסת א-קפלה לשיר "we are the champions". בין המשתתפים: "הרוטס", אשר, כריסטינה אגילרה, ו-"וואן דיירקשן".

"Saturday Night Live" חוגגת 40 – לא תאמינו מי בא לברך

תוכנית המערכונים הוותיקה "Saturday Night Live" תחגוג ב-15 בפברואר 40 שנים להיווסדה. התוכנית הוציאה מתוכה לא מעט קומיקאים מובילים כמו ביל מארי, אדי מרפי וטינה פיי, וגם נחקקה בזיכרון הלאומי האמריקאי עם שלל מערכונים וחיקויים. לרגל החגיגות, יגיעו לתוכנית מבחר כוכבים שהפכו אותה במהלך השנים לשם דבר בבידור האמריקני (תנשמו עמוק, זו רשימה חלקית, אך ארוכה): ג'ק ניקולסון, איימי פוהלר, דיינה קארבי, דן אקרויד, קריסטן ויג, ג'ים קארי, כריס רוק, טום הנקס, בטי וייט, אנדי סמברג, כריסטופר ווקן ועוד המון המון נוספים. בין היתר, בתוכנית צפוי להופיע גם אדי מרפי, שישוב לאחר היעדרות של 30 שנה.

עדינה מנזל עוברת משובר הקופות של דיסני למסך הטלוויזיה

לקהל הצעיר מוכרת עדינה מנזל בתור הקול מאחורי הלהיט "Let It Go" של שובר הקופות של דיסני "לשבור את הקרח", אבל השחקנית המוערכת בעלת הקול הקסום נמצאת בתעשייה כבר זמן די רב, בעיקר על בימות ברודוויי. השבוע נודע כי מנזל צפויה לעבור למסך הטלוויזיה (שם כבר ביקרה בעבר עם תפקידים קטנים כמו זה שגילמה בסדרה "גלי") ותככב בקומדיה חדשה שתופק על ידי חברת ההפקה של אלן דג'נרס בשם "Happy Time". הסדרה תעסוק באישה שנמצאת במוקד ההתעניינות הציבורית רוב חייה, ומחליטה שהיא איננה מעוניינת להעמיד עוד פנים שהיא מאושרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הסדרה החדשה של כוכבת "שובר שורות"

אחרי שגילמה את דמותה של סקיילר וייט הבלתי נשכחת, חוזרת אנה גאן למסך הטלוויזיה בתפקיד קבוע. השבוע נודע כי גאן תצטרף לפיילוט לסדרת הספין-אוף של הסדרה "מחשבות פליליות". גאן תגלם את אלי למברט, בלשנית ומומחית למשפט בינלאומי, שמצטרפת לצוות חוקרים הבוחנים מקרי פשיעה בהם מעורבים אמריקנים מעבר לים. לצידה יככבו גארי סיניז וטיילר ג'יימס וויליאמס.

כולם מדברים על פרק הסיום של "הורים במשרה מלאה" (אין ספוילרים)

השבוע שודר בארה"ב הפרק האחרון בסדרה "הורים במשרה מלאה", פרק שגרר תגובה אחידה מכלל אתרי הבידור בארה"ב: בכי חסר מעצורים. הפרק המרגש הצליח להמיס את לבבותיהם של הציניקנים הגדולים באמריקה, שבכו על מר גורלה של הסדרה שנאלצה להסתיים אחרי 6 עונות, ולטענתם מוקדם מדי. הסדרה עסקה במשפחת ברוורמן ובהשתלשלות חייהם של כל בני העץ המשפחתי. היא תפסה תשומת לב מיוחדת במהלך השנים בשל דמות של ילד בעל תסמונת אספרגר. פרק הסיום ישודר מחר (רביעי) בשעה 22:00 ב-yes Drama.

אלטון ג'ון מפיק סדרה על מוזיקאים צעירים בווינה של המאה ה-18

יוצר "דם אמיתי" אלן בול חבר לזמר אלטון ג'ון לפיילוט לסדרת דרמה חדשה עבור רשת HBO. הסדרה בשם "Virtuoso" תעסוק במוזיקאים צעירים ומוכשרים שלומדים באקדמיה למוזיקה בווינה של המאה ה-18, ובתהפוכות חייהם הלא יציבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום גם יוצר טלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיין קרנסטון עובר אל מאחורי המצלמה

רשת CBS הזמינה השבוע סדרה חדשה פרי עטם של בראיין קרנסטון ודיוויד שור ("האוס"). הסדרה, "Sneaky Pete" עוסקת בנוכל בשנות השלושים לחייו, שלאחר שהוא עוזב את בית הכלא מנסה להסתתר מעברו על ידי אימוץ הזהות של חברו לתא. הוא מסתתר מהמאפיה בזמן שהוא עובד בעסק של משפחת האסיר ומנסה לתחזק קשר עם אישה שמוכנה לסבול את השטויות שלו. נשמע קצת מוכר, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully