וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש האמיתי: ל"גב האומה" ולערוץ 10 כבר אין מה להפסיד ורואים את זה

3.2.2015 / 23:13

ליאור שליין וחבריו היגרו לערוץ 10 והתפוצצו על המסך עם עשרים דקות סאטיריות נהדרות ומופלאות. אחר כך הפרסומות הגיעו והרסו את המסיבה. ועדיין, היה כיף לחשוב, ולו לפרק זמן קצר, שהטוקבקיזם הימני הובס

צילום מסך
ליאור שליין, עינב גלילי, גורי אלפי ואורנה בנאי לא סיפקו הנחות לפוליטיקאים מהימין שאיבדו עשתונות השבוע והשתלחו בכל גוף עם מיקרופון שנתן להם מיקרופון

מכירים את זה שאתם יורדים על מנת חומוס ממש טובה (טחינה, שמן זית ופפריקה. מנה אשכנזית למהדרין) ואז מורידים אותה בשירותים בקלילות? אתם פותחים את דלת השירותים, נהנים מתחושת הקלילות שעוטפת את הגוף, מצטמררים לרגע, שוטפים ידיים ונאנחים "זה היה טוב". כך, בערך, הרגישה התוכנית הראשונה של "גב האומה" בערוץ 10. "בערך" כי התחושה הזו לא נשמרה לאורך כל התוכנית.

אבל זה בדיוק מה שקרה בעשרים הדקות הראשונות. פריקת מתח מטורפת שנבנתה על מבול פאנצ'ים שלא הפסיקו להגיע והתפוצצו על המסך אחרי שתיקה ארוכה מדי. סביר להניח שהעונג הזה התרחש רק אצל אנשים שמביטים סביבם בשבוע האחרון ולא מבינים מה קורה. ליאור שליין, עינב גלילי, גורי אלפי ואורנה בנאי לא סיפקו הנחות לפוליטיקאים מהימין שאיבדו עשתונות השבוע והשתלחו בכל גוף עם מיקרופון שנתן להם מיקרופון. וכן, סביר להניח, אגב, שאותם אנשים שהביטו לכל עבר בתמיהה משתייכים למחנה השמאל. כמו שאומר האח בנט, כבר לא צריך להתנצל. צריך, כמו שאומרים החבר'ה מהריאליטי ששודר במקביל, "ללכת עם האמת" והאמת היא שבולמוס הסאטירה הזה היה פשוט מעולה. זו הדרך היחידה להתמודד עם הטוקבקיזם העלוב שפשה בנציגי הימין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשאל מה הרגולטור יכול לעשות לך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחר כך העסק נרגע. המעבר לרצועת הפריים טיים הראשונה ושילוב הפסקות הפרסומות המתבקשות פגע בזרימה של "גב האומה". מה שעבד בערוץ 2, הפסיק לעבוד בערוץ 10 לאחר הפסקת הפרסומות הראשונה. פתאום הכל היה כבד יותר. פתאום הבדיחות והאורחים לא שיתפו פעולה ולא זרמו בניחותא. פתאום התברר שלא כל החומוס יצא. עדיין יש גרגר אחד או שניים בגוף והאצבע על השלט רעדה. הרצון לזפזפ ולראות מי המפורסם שהכין דג מרוקאי, כי תמיד יש דג מרוקאי, גבר על הרצון לצפות בחברי "גב האומה" עושים סדר בעניינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללכת עד הסוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

השאלה המעניינת שכולם ישאלו לאחר שידור התוכנית הראשונה היא כמה זמן הכיף הזה עוד יימשך. עשרים הדקות הראשונות בהן בנימין נתניהו, אשתו, נפתלי בנט ושאר החבר'ה מהימין הוקרבו על מזבח הסאטירה היו, רוב הסיכויים, הגרסה המבודחת והנפלאה של "תמות נפשי עם פלישתים". לערוץ 10 אין כבר מה להפסיד. גם לא לאנשי "גב האומה". התקוות של כולם, כך נדמה, מרוכזות ביום שלאחר הבחירות. אולי אז לשר התקשורת לא יקראו נתניהו. אם יקראו לו נתניהו, אפשר לתהות האם בערוץ 10 יקבלו הארכת זיכיון נוספת. אם אתה מוריד כוס יין (או אלכוהול, הבחירה כולה שלך) עם הדב, אל תתפלא אם אחרי כמה דרינקים הדב יטרוף אותך. היטיב לסכם הגולש Tami Vineti בטוויטר: "גב האומה ערוץ 10. תוכנית תת רמה. לא מבין למה הממשלה לא סגרה את הערוץ הזה. טפילים כפויי טובה. בע"ה אחרי הבחירות יסגרו אותם".

וזה הזמן של כולנו להביט סביב ולאמץ את המלצתו של גורי אלפי בנוגע למאבק עם "מאסטר שף VIP": "תקליטו שם, תראו פה". כי הדג המרוקאי מהריאליטי המתחרה, בינוני ומוצף בשמן ולמען השם מי מטגן דג עדן הראל, יהיה שם תמיד, הטמטום הישראלי נמצא בשיאו עכשיו. תראו פה.

מה חשבתם על "גב האומה"? ספרו לנו בתגובות ובפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully