וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט לכי הצידה: האם ביונסה תשבור שיא קריירה הערב בגראמי?

גברת קרטר שוברת שיא קריירה של כל הזמנים עם 52 מועמדויות שצברה לפרס הגראמי, וזה עוד לפני ההופעה המתוכננת שלה בטקס שיתקיים הלילה בלוס אנג'לס. טיילור סוויפט, תנוחי ותזוזי. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות!

נראה כאילו רק אתמול חגגנו את טקס הגראמיז והנה אנחנו שוב ניצבים בפני הטקס הגרנדיוזי והמוזר הזה שתכלס לא מבין מהחיים שלו אבל נותן ל"אקדמיה האמריקאית" תחושה שהיא שולטת בתעשייה. לא פחות מ-83 פרסים יחולקו הערב (בלילה שבן ראשון לשני) בלוס אנג'לס קליפורניה, ובין המועמדים נמצאים כל החשודים המיידים ובראשם ביונסה, פארל וויליאמס וסם' סמית שמחזיקים 6 מועמדויות כל אחד!

אגב זה המקום לציין שהשנה ביונסה, הלא היא קווין בי, שוברת שיא של כל הזמנים כי עד היום היא היתה מועמדת 52 פעמים לפרס הזהוב, יותר מכל אחד אחר בעולם! גברת קרטר גם תעלה להופיע על הבמה וחדי העין בטח יוכלו להבחין גם בטיילור סוויפט בקהל עושה תנועות למצלמה כאילו שהיא יודעת לרקוד. גם איגי אזיליה, בק, סיה, אמינם, קולדפליי, ג'סטין טימברלייק ומי לא יהיה שם היום, ואם אין לכם עבודה מחר, ערוץ אי יחל בשידור ישיר החל מהשעה 23:00 של השטיח האדום. הטקס עצמו לא ישודר בערוץ לכן אם אתם כבר נשארים ערים - כדאי שתהיו צמודים למחשב.
שיהיה לכם גראמי 57 שמח!

טקס הגראמי 2015, 8.2, 23:00, ערוץ E

האם הגרמלינס הוזמנו לגראמיז? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully