וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הסדרה שגילתה לעולם את סטיב ארקל

10.2.2015 / 0:00

על רקע האיחוד המרגש של חברי "הצלצול הגואל" נמצא קשר מרגש בינה ובין החנון האהוב עלינו. ואם כבר חנונים: החברים מ"סיליקון ואלי" חוזרים לעונה חדשה וגם מופע הראפ של ג'ימי פאלון. חדשות הטלוויזיה

צפו: סטיב ארקל מופיע בסדרה שיצרה את "הצלצול הגואל"

אם הייתם ממעריציה השרופים של הסדרה "הצלצול הגואל" בשנות ה-90', אתם ודאי יודעים שמקור קומדיית הנעורים היא בסדרה אחרת "Good Morning, Miss Bliss" ששודרה במשך עונה אחת בלבד, ובה נולדו דמויותיהם של זאק, סקריץ' וליסה שהמשיכו אחר כך גם בסדרת הלהיט על עלילותיהם של בני נוער בתיכון "בייסייד".

אולם מה שרבים לא יודעים הוא שרשת NBC שידרה פרק פיילוט מקורי לסדרה "Good Morning, Miss Bliss", שנראה שונה מהסדרה שהופיעה אחר כך. הוא לא כלל אף אחת מהדמויות שהופיעו אחר כך ב-"צלצול הגואל", אבל כן כלל שחקנים מוכרים מסדרות אחרות שעשו לנו את הילדות: ג'ליל וייט (סטיב ארקל בשבילכם), בריאן אוסטין גרין (דיוויד מ"בוורלי הילס 90210") וג'ונתן ברנדיס, שהופיע בשלל סדרות כמו "מי הבוס?", "לחיות את החיים" ועוד. צפו והתרפקו על גלי הנוסטלגיה.

תכנות זה מגניב: פרומו לעונה השנייה של "סיליקון ואלי"

"סיליקון ואלי" ניסתה לתאר בעונה הראשונה את עולמם של החנונים ששולטים בעולמנו עם שלל סטארט-אפים ואפליקציות, דרך חבורה של שישה צעירים שמנסים להקים חברת סטארט-אפ בעמק הסיליקון. לקראת העונה השנייה השיקה הסדרה פרומו משעשע, בו היא מנסה להראות שעבודתם של מתכנתים היא כמעט שוות ערך לזו של סוכני מוסד.

וויל סמית' וג'ימי פאלון עושים ראפ משוגע באולפן

כשג'ימי פאלון מוצא אפליקציה חדשה – ועוד אחת כזו שמשלבת את החיבה שלו לראפ – תהיו בטוחים שתשמעו עליה. השבוע אירח פאלון את וויל סמית' וניסה איתו אפליקציה שמקליטה קולות ביט-בוקס וקולות רקע כלליים, ומנגנת אותם בשכבות בסנכרון נהדר. השניים ניסו את האפליקציה בשידור והתוצאה הייתה גרסה חדשנית לשיר: "It Takes Two".

בקרוב: גרסה "ידידותית למשפחה" של "משחקי הכס"

רשת נטפליקס עובדת בימים אלה על סדרה חדשה המבוססת על משחק המחשב הפופולרי "Legend of Zelda" – משחק המבוסס על עלילותיו של נער בשם לינק שיוצא למסע להציל את הנסיכה זלדה ואת עולם הפנטזיה בו הם חיים. על פי הדיווחים פיתוח הסדרה נמצא עוד בשלביו המוקדמים, אולם מקור ברשת תיאר אותה כ-"גרסה ידידותית למשפחה של 'משחקי הכס'".

זלדה. AP
מצילים את העולם בלי עירום/AP

כוכב "פארגו" מצטרף לפיילוט חדש של רשת CBS

קולין הנקס ("פארגו", "מד מן") לוהק לקומדיה חדשה מבית רשת CBS. הסדרה בשם "Life In Pieces", תעסוק בעלילותיה של משפחה כפי שהן מסופרות דרך עיניהם של כל אחד מהחברים בה. הנקס יגלם את גרג, הצעיר והמפונק במשפחה, שמנסה להשלים עם העובדה שהוא עומד להיות אב.

NBC שוקלת להחיות את "חוק וסדר" - כולל הכוכבים המקוריים

רשת NBC שוקלת להחזיר את התכנית המקורית של מותג "חוק וסדר" כולל הכוכבים מהסדרה ההיא – בהם כריס נות' וסאם ווטרסטון. הסדרה בוטלה ב-2010 לאחר 20 עונות, אולם סדרת הספין-אוף שלה, "חוק וסדר: מדור מיוחד", חודשה לאחרונה לעונה ה-17. כעת שוקלים ברשת להחזיר את הסדרה לעונה מקוצרת בת עשרה פרקים בלבד, ולפי מקורות ברשת ששוחחו עם אתר הבידור "דדליין", פנייה כבר נעשתה לנות' ו-ווטרסטון. ולנו רק נותר לומר: הלוואי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully