וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת השנה: ספיידרמן מצטרף לעולם הקולנועי של מארוול

10.2.2015 / 9:34

גיבור עולם הקומיקס של מארוול יתאחד עם חבריו גם על המסך הגדול. עסקת ענק בין מארוול לאולפני סוני (בעלי הזכויות) תביא לביקור של טווה הקורים באחד מסרטי הגיבורים הקרובים, לפני שסרט חדש בכיכובו יגיע לקולנוע ב-2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקסטזת גיקים בעוד 3...2....1.../מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה חלומם הרטוב של מעריצי קומיקס ברחבי העולם מאז תחילת תור הזהב של אולפני מארוול, ועכשיו הוא סוף סוף מתגשם. עסקת ענק היסטורית שנחתמה בין אולפני סוני לאולפני מארוול תעביר את ספיידרמן אל עולם הגיבורים המורכב והמצליח ביותר בתולדות הקולנוע. ספיידרמן נחשב לאחד הגיבורים האהובים והחשובים ביותר של חטיבת הקומיקס במארוול, אך הוא נאלץ "לחיות בגלות" בשל העובדה שסוני רכשה את הזכויות לשימוש במותג.

במסגרת העסקה יערוך ספיידרמן הופעת אורח באחד מסרטי מארוול הבאים (ככל הנראה "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"), לפני שסרט חדש בכיכובו ייצא לאקרנים ב-28 ביולי 2017. הזכויות על המותג ספיידרמן, השליטה על ההפצה וכן השליטה המלאה בחזון היצירתי של איש העכביש יישארו בידי סוני. הסרט החדש בעולמו של ספיידרמן ימומן במשותף על ידי שני האולפנים. הפתח הגדול ביותר לשילובים מסקרנים טמון בסיכום לפיו ספיידרמן ייקח חלק בעולם של מארוול וגם להיפך. במילים אחרות: הענק הירוק ואיירון מן עשויים למצוא את עצמם מבקרים בסרט החדש של ספיידי.

ספיידרמן המופלא 2.
יאללה חתכתי

מאחורי העסקה הזו עומד הכישלון היחסי של סוני למצות את המקסימום מהזכויות על ספיידרמן. על אף שהאולפנים הרוויחו ממגוון הסרטים שנעשו עד כה יותר מ-4 מיליארד דולר, רק חלק קטן מהם נחשב למוצלח ביקורתית. הריבוט האחרון "ספיידרמן המופלא" זכה לתגובות צוננות במיוחד ולכן כבר כעת ברור שספיידרמן ילוהק (שוב) מחדש לקראת הסרט הבא. אנדרו גארפילד שגילם את הדמות בשני הסרטים האחרונים לא ימשיך לטוות קורים.

בואו של ספיידרמן למארוול גורם כבר כעת לשינויים בתוכנית המורכבת שהציגו האולפנים לשנים הקרובות. הסרט השלישי בעלילותיו של ת'ור "Thor: Ragnarok" נדחה לנובמבר 2017 (במקור אמור היה לצאת ביולי). כתוצאה מכך גם "הפנתר השחור" ייאלץ לזוז כדי שלא ליצור עומס בחורף 2017 והוא צפוי להגיע למסכים ביוני 2018. שני סרטים מדוברים נוספים "קפטן מארוול" ו"הבלתי אנושיים" יידחו אף הם ויגיעו לקולנוע ב-28 בנובמבר 2018 וב-12 ביולי 2019 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully