וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 33: כך ג'סטין ביבר איבד את השדיים שלו

12.2.2015 / 6:32

כומר מארה"ב מעלה תיאוריה מעניינת לגבי ההיסטוריה הרפואית של ג'סטין ביבר, קים קרדשיאן של הבלקן מחסלת חשבונות במשפחה ובמשפחת בו-בו ממשיכים להפקיר את הילדות. חדשות הטראש של השבוע

כומר מטורלל טוען: ג'סטין ביבר הוא אישה שחתכה את שדיה

"אנחנו לא משוגעים", מבהיר הכומר ג'יימס דיויד מאנינג, ועכשיו אחרי שהבהרנו את זה נדע בדיוק איך לקחת את כל מה שהוא אומר אחר כך. כמו למשל שילדות בגילאי שש עד עשר, שרוצות להיות רקדניות או מוזיקאיות, עלולות להתפתות לחתוך את השדיים שלהן כשיגיעו לגיל ההתבגרות, "כמו ג'סטין ביבר". עוד הוא מוסיף שייצא באופן אישי נגד כל לסבית או כל פוליטיקאי, "כמו אובמה", שמדרדרים את הילדים האלו לזרוק את החיים שלהם לזבל. כמו שעשה ג'סטין ביבר, שעכשיו בגיל 20 כבר לא יכול לגדל את השדיים שלו בחזרה. מאנינג מקנח ב"אנשים צריכים להתעורר ולראות מה קורה בעולם", אג'נדה קלאסית של מיסיונר מטורלל. מי היה מאמין שדווקא כומר לא שפוי יגרום לנו לצדד בג'סטין ביבר.

הכל נשאר במשפחה 1: "קים קרדשיאן של הבלקן" דקרה את אחותה התאומה

לקים קרדשיאן קמו חקייניות ברחבי העולם אבל הדוגמנית הקרואטית שרה גרקוביץ', "קים קרדשיאן של הבלקן", שכחה שכדי להיות קרדשיאן אמיתית צריך להישאר נאמנה למשפחה, יהיו הנסיבות אשר יהיו. גרקוביץ' קטעה את נסיקת קריירת הסלבריטאות שלה כשדקרה את אחותה התאומה בעקבות ריב על מושא האהבה של שתיהן, כך דווח בתקשורת המקומית. לא מאוד קרדשיאני מצדך שרה, בטח ובטח כשהגבר הוא לא קניה ווסט ואפילו לא סקוט דיסיק.

קים קרדשיאן של הבלקן. אינסטגרם, צילום מסך
ככה מתנהגים למשפחה?/צילום מסך, אינסטגרם

הכל נשאר במשפחה 2: לינדזי ודינה לוהן נגד פוקס ניוז

זהו סיפור מחמם לב על אם ובתה שהניחו בצד את כל המחלוקות ביניהן ואיחדו כוחות בשביל להילחם באויב אחד מרושע. האם היא דינה לוהן, הבת היא לינדזי, שלמרות שהודתה בהזדמנויות שונות כי השתמשה בקוקאין וכך גם אמה, החליטו שהן לא יעברו בשתיקה כשהאנשים הרעים ב"פוקס ניוז" טוענים שהן השתמשו בסם ביחד. התקרית המדוברת התרחשה כבר לפני שנה בדיון שנערך באולפן לאחר מותו של השחקן פיליפ סימור הופמן. במהירות תגובה המזוהה דווקא עם חובבי המריחואנה, החליטו השתיים לתבוע את הערוץ רק עכשיו, אחרי שכבר שכבר קיבלו התנצלות על התקרית והקטע המדובר הוסר מאתר האינטרנט של הרשת. הסיפור הזה יתברר בוודאי כעורבא פרח, אבל כשתביעה נגד פוקס ניוז עומדת על הפרק מי אנחנו שנתנגד.

לינדזי לוהן אמא שלה ואחותה. Kevork Djansezian, AP
איטיות בתגובה. בנות משפחת לוהן/AP, Kevork Djansezian

מילדה לאישה: ניק ג'ונאס מופיע בבת מצווה מוגזמת

ניק ג'ונאס מנסה אמנם בכל כוחו לעשות את המעבר מכוכב נעורים לשחקן לגיטימי, אבל כשמדובר בסכומים הנכונים הוא לא שוכח מי בנה אותו: ילדות קטנות שלא יודעות הרבה על החיים. בשבוע שעבר הוא כיבד בנוכחותו את מסיבת בת המצווה של ילדה (בעצם עכשיו היא כבר אישה) ניו יורקית בשם ג'יליאן גסלאו, עלה לבמה וביצע שלושה משיריו. משפחת גסלאו נפרדה ממאה אלף דולר עבור הזכות הנפלאה הזו, סכום פעוט בהתחשב באקסטרווגנזה המנופחת שהתהדרה בתמה פריז. כי שום דבר לא אומר "עיר האורות" יותר מאחד מהאחים ג'ונאס.

חתונת רפאים: מאמא ג'ון מאבדת את ההכרה בחתונה של אנקל פודל

חתונת העשור בין אנקל פודל, הדוד למשפחת בו-בו, ובן זוגו, תישאר מחוץ להשגתנו הטלוויזיונית. "הנה באה האני בו בו" נקטעה כזכור בעקבות פרשיית הפדופיליה העגומה, ולכן נותר לנו רק לדמיין את האירוע המרגש. לדמיין ולשמוע את הדיווחים החמים. האתר ראדר אונליין פרסם תמונה של מאמא ג'ון כשהיא מעולפת על הספה, בעוד בתה הקטנה אלאנה נותרה לבדה באירוע שבו הסתובב חופשי גם בן זוגה דאז, שהורשע בעבירות מין בבת הגדולה אנה. הכתבה ירדה מהאוויר, כנראה בעקבות דרישה מצד TLC, הערוץ ששידר את התכנית וצילם את החתונה, אך התמונה המרשיעה נותרה בעמודי הפייסבוק והטוויטר של ראדר.

מאמא ג'ון על הספה. radar online, צילום מסך
אמא למופת/צילום מסך, radar online

הולי גווקאמולי: ג'ק ווייט מסרב לחזור לאוקלהומה בגלל מתכון שהודלף

רוקרים הם אנשים פרועים ולא-צפויים, ולכן הסטודנטים באוניברסיטת אוקלהומה היו צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם הסתבכו עם בחור כמו ג'ק ווייט. המוזיקאי הוזמן להופיע באוניברסיטה ועורר מחאה בעיתון הסטודנטים המקומי שקבל על עלות המופע למוסד החינוכי (80 אלף דולר, כי הוא עדיין לא ניק ג'ונאס). העיתונאים הצעירים פרסמו את החוזה בין ווייט לאוניברסיטה, שכלל בין היתר את דרישותיו למזון ושתייה שיוגשו בחדרו ומאחורי הקלעים. אחת הדרישות היתה למטבל גוואקמולי ואנשיו של הזמר צירפו את המתכון המדויק. החשיפה הזו עלתה להם במחיר כבד: ווייט לא מתכוון לשוב יותר לקמפוס והסוכנות שלו הבהירה שגם יתר המיוצגים שלה לא יגיעו עוד למקום שנוהג כך בטאלנטים. צודקים, אם כי עונש ראוי יותר היה להשמיע להם בריפיט את Seven Nation Army, או כמו שקוראים לזה אצלנו: 2003.

ג'ק ווייט עם להקת Dead Weather. Karl Walter, GettyImages
לא בלי הגוואקמולי שלי/GettyImages, Karl Walter

אין תפקידים קטנים: ריאלטי חדש על נמוכי קומה

TLC, ערוץ הטראש האהוב על כולם, ממשיך לשרת את הפסינציה שרוחשים האמריקאים לאנשים נמוכי קומה, ויעלו בשבוע הבא סדרה חדשה בשם "Our Little Family". המשפחה הקטנה מצטרפת ל"הזוג הקטן" של הערוץ ול"נשים קטנות: לוס אנג'לס" מבית לייפטיים, ואם לשפוט לפי שמות התכניות בלבד, אין להן מה להציע לנו מלבד הגילוי המרעיש שנמוכי קומה נמוכים יותר מרובנו. הטריילר לתכנית החדשה מגלה דווקא כי – הפתעה - המשפחה הקטנה עושה כל מיני דברים שמשפחה גדולה גם עושה, כמו לגמול את הילדים מחיתולים, לחגוג יום נישואין ואפילו לאכול ארוחת ערב! אנחנו כמובן נעקוב בדריכות איך יתמודדו הצופים עם התכנים הקשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully