וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יעל אבקסיס דחתה הצעה להחליף את אחד השופטים הפורשים בוועדת הקולנוע של פרס ישראל

12.2.2015 / 16:37

אושיות התרבות מפנות את גבן לוועדות פרס ישראל. לוואלה תרבות נודע כי השחקנית יעל אבקסיס דחתה הצעה להחליף את אחד השופטים שפרשו בוועדת הקולנוע של הפרס. "אני רוצה להאמין שאין פוליטיזציה, אבל אני ממש לא מעורה בפרטים", אמרה אבקסיס

יעל אבקסיס. אייל נבו,
יעל אבקסיס/אייל נבו

השחקנית יעל אבקסיס היא אושיית התרבות התורנית שסירבה לקחת חלק בוועדת פרס ישראל. לוואלה תרבות נודע כי אבקסיס דחתה הצעה להתמנות כשופטת בוועדת הקולנוע, ובכך להחליף את אחד משלושת השופטים שפרשו – יונה אליאן, רם לוי וחיים שריר. בנוסף להיותה שחקנית מוערכת, יעל אבקסיס היא "שם חם" בימים אלה גם בעקבות היותה ממפיקי הסרט הקצר "איה", שנבחר להיות אחד מחמשת המועמדים לקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר בטקס האוסקר ה-87 שיתקיים ב-22 בפברואר.

אבקסיס אישרה לוואלה תרבות את הפרטים. "נכון", אמרה בשיחה מלוס אנג'לס, "הציעו לי לשמש כשופטת בוועדת הקולנוע של פרס ישראל בפעם הראשונה עוד לפני כל הבלאגן, וגם אז אמרתי 'לא', כי אני חושבת שאני עוד קטנה מדי, שזה גדול עלי כרגע. חזרו אלי גם אחרי הסערה עם אותה הצעה, וסירבתי גם עכשיו. הסיבה היא שאני לגמרי לא כאן עכשיו. ממש אין לי זמן. אני כל כולי באוסקר. נחתתי בלוס אנג'לס, והיו הקרנות מאוד מוצלחות של 'איה'. מיד אחרי האוסקר אני מתחילה לצלם סרט של עמוס גיתאי. לכבוד הוא לי לקבל הזמנה לקחת חלק בבחירה של פרס ישראל, לגמרי לכבוד הוא לי. אני רוצה להאמין שאין פוליטיזציה, רוצה להאמין שהמקומות האלה נקיים מזה, אבל אני ממש לא מעורה בפרטים. עצם העבודה שהם פונים אליי אז אני מניחה שהם לא בדיוק רוצים רק את אנשי שלומם, אבל אני באמת לא מעורה בכל הקלחת הפנימית של פרס ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully