וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא היה סקסי": מדונה חזרה מאוכזבת מ"50 גוונים של אפור"

15.2.2015 / 9:40

הזמרת שחתומה על הספר הפרובוקטיבי "סקס" מ-1992, לא התרשמה במיוחד מהגרסה הקולנועית של הרומן הארוטי או מהספר עליו הוא מבוסס. "זאת ספרות זולה, אולי מי שלא עשה סקס מעולם יכול לחשוב שמה שקורה שם זה סקסי"

יח"צ - חד פעמי

שלושה ימים אחרי הפרמיירה העולמית, נראה שהמבקרים והצופים בעולם מסכימים ש"50 גוונים של אפור" לא סיפק את הסחורה הלוהטת שהתיימר להציג. אחרי שבימים הראשונים שמענו את דברי המומחים לקולנוע, הגיע הזמן לחשוף מה חשבה מי שנחשבת לאייקון המיני הגדול ביותר של שלושים השנים האחרונות על הסרט. בראיון למגזין בילבורד נראה שהיא מיישרת קו עם הקונצנזוס ומנמקת גם מדוע לא התרשמה מהכימיה בין אנסטסיה סטיל לכריסטיאן גריי.

"קראתי את הספרים, זאת ספרות זולה", סיפרה הזמרת, "זה לא היה סקסי. אולי זה יכול להיתפס כסקסי עבור מי שמעולם לא עשה סקס. חיכיתי כל הזמן שמשהו מסעיר או משוגע יקרה בחדר האדום, ובסופו של דבר הייתי כזה: 'המממ, יש פה הרבה ספנקינג'. חשבתי גם שהאופן שבו מוצג הסיפור מאד לא ריאליסטי. אף גבר לא מעניק כל כך הרבה מין אוראלי לבחורה, אני מצטערת".

מדונה. GettyImages
לא הסעירו אותה/GettyImages

מדונה עצמה חתומה על אחד מהספרים היותר פרובוקטיביים של המאה ה-20. הספר "סקס" שיצא לאור ב-1992 הורכב משורה של תמונות וצילומים ארוטיים, שחקרו את הז'אנרים השונים של המיניות כפי שנתפסה בעיניה של מדונה: החל ממועדוני בורלסקה, דרך רחובות ידועים לשמצה ועד לתמונות עירום אמנותיות. הספר עורר באופן טבעי סערה גדולה, ואף זכה לביקורות קשות מצד ארגוני נשים שהציגו אותו כפורנוגרפי.

"שום דבר לא השתנה אצלי מהבחינה הזו", השיבה מדונה כשנשאלה כיצד תפיסת המיניות שלה התפתחה במשך 23 השנים שחלפו מאז יציאת הספר, "סקס זה עדיין נפלא ומהווה חלק חשוב בחיי".

"חמישים גוונים של אפור" מנקודת מבט של גבר

"חמישים גוונים של אפור" מנקודת מבט של אשה

לכל הכתבות והחדשות על "חמישים גוונים של אפור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully