וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: חמישים גוונים של מזומנים

15.2.2015 / 11:11

"חמישים גוונים של אפור" כבש את בתי הקולנוע בוולנטיינ'ס אבל הביקורות השליליות והבאזז שצפוי לדעוך מסמנים את סוף שלטון הסאדו מאזו. ומה קורה אחרי הסקס? בובספוג כמובן

יח"צ - חד פעמי

האם לוח השנה התהפך? נהוג שצריך לחכות לקיץ כדי להגיע למספרי ענק ושבירות שיאים ברשימות שוברי השיאים האמריקאיים, בעוד החודשים הראשונים של השנה שוממים. והנה השנה, ינואר הביא את "צלף אמריקאי" שפתח עם מעל 90 מיליון דולר והפך במהירות לאחד הלהיטים הגדולים של השנה וגם לפברואר יש סרט ענק משלו: "חמישים גוונים של אפור", כמובן. "חמישים גוונים" יצא במקביל בארה"ב ובמדינות רבות ברחבי העולם, והכרטיסים להקרנות רבות אזלו כבר במכירה המוקדמת. על פי ההערכות הנוכחיות, "חמישים גוונים של אפור" יגיע להכנסות של 83 מיליון דולר בארצות הברית בשלושת ימי סוף השבוע. זוהי הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לחודש פברואר (עד היום השיא הזה היה שייך ל"הפסיון של ישו"; קשה לחשוב על שינוי קיצוני יותר משיאן אחד לאחר).

עם זאת, הרומן של הקהל עם "חמישים גוונים" צפוי להיות קצר. הדירוגים שהסרט זכה להם, לא רק מצד המבקרים אלא גם מצד הקהל, הם נמוכים מאוד: הסרט לא מקיים את הבטחותיו – לא מבחינת עלילה ולא מבחינת סצנות הסקס. "חמישים גוונים" צפוי לצנוח בחדות בשבוע הבא, אבל השבוע הוא מלך הטבלה, ובשורה התחתונה – את הכסף הוא עשה.

הוא אולי לא מקים רעש באותה המידה, אבל גם המקום השני מוצלח למדי כלכלית: "קינגסמן: השירות החשאי", סרט האקשן הבריטי עם קולין פירת', הכניס כ-35 מיליון דולר, תוצאה יפה לעונה – וגם מקבל תגובות טובות הרבה יותר. כמו "חמישים גוונים", גם "קינגסמן" מדורג כסרט למבוגרים בלבד – במקרה הזה, בגלל האלימות הרבה בו.

"בובספוג מכנסמרובע", אחרי שהחזיק במקום הראשון בשבוע שעבר, יורד לשלישי עם כ-27 מיליון דולר מכובדים בהחלט. "צלף אמריקאי", שכבר הוזכר כאן, עדיין בתמונה. אחרי עוד ירידה קטנה בהכנסותיו, הסרט נמצא השבוע במקום הרביעי, עם הכנסות של כ-16 מיליון דולר. בהכנסות כוללות, הוא הגיע כבר אל מעל 300 מיליון דולר בארצות הברית.

כאן נגמרות החדשות הטובות. במקום החמישי, "עלייתה של ג'ופיטר" ממשיך להיות פלופ. מהפתיחה המאכזבת בשבוע שעבר, השבוע הוא צנח ב-61%, להכנסות של 7 מיליון דולר בלבד. בסך הכל, הוא הכניס כ-30 מיליון דולר, סכום אומלל לגבי סרט שעלות הפקתו מוערכת ב-175 מיליון דולר. קצת מאחוריו נמצא "הבן השביעי", שמצבו דומה: התקציב שלו מוערך בכ-100 מיליון דולר. הכנסותיו עד כה – 13 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully