וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור בלי דודו גבע: מיטב המאיירים במחווה ציורית לאביו הרוחני של הברווז הצהוב

15.2.2015 / 16:13

יאיר גרבוז, מישל קישקה, אסף חנוכה, זאב אנגלמאיר, דני קרמן, יוסי אבולעפיה, דוד פולונסקי - כולם חלק מהתערוכה והספר "עדיין אופטימיים", שיושקו היום (ראשון) בחולון. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות!

השבוע נציין עשור לפטירתו של דודו גבע, הסאטיריקן והמאייר שבמשך שלושה עשורים ברא דמויות שהיו לאייקונים תרבותיים – המוכר מכולם הוא כמובן הברווז הענק שהפך את החיים של כולנו לטובים יותר.

היום (ראשון) נפתחת תערוכה בשם "עדיין אופטימיים" שתתקיים בגלריה ויטרינה של הפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי חולון, תציג יצירות של יותר ממאה מאיירים מהשורה הראשונה בארץ ותלווה בספר "עדיין אופטימיים" שרואה אור בימים אלו בהוצאת כנרת, זמורה ביתן. כל אמן התבקש לבחור גיבור של דודו גבע, וליצור עבודה המתייחסת אליו, בוחנת אותו, ממשיכה את דרכו, או דווקא מראה אותו באופן אחר. בין האמנים המשתתפים תוכלו למצוא את ביניהם יאיר גרבוז, איציק רנרט, מישל קישקה, אסף חנוכה, זאב אנגלמאיר, דני קרמן, יוסי אבולעפיה, דוד פולונסקי ועוד. כ- 65 עבודות יופיעו גם בספר שחולק לשערים לפי הנושאים בהם עסקו העבודות: "עיצוב", "ירושלים", "תל אביב", "יוסף", "הברווז", "נשים" ו"ילדים".

ואל תשכחו- אם זה הולך כמו ברווז, נשמע כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז – סימן שדרכו של דודו גבע עדיין חיה ובועטת. שיהיה יום טוב ותהנו.

"עדיין אופטימיים", תערוכה וספר, 15.2, המכון הטכנולוגי חולון


מתגעגעים לדודו גבע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully