וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות פורנו מסבירות: אסור לכם לראות "50 גוונים של אפור"

16.2.2015 / 14:02

הסרט הכי ארוטי ומחרמן שיש? כנראה שלא. לא רק מבקרי הקולנוע לא מרוצים מ-"50 גוונים של אפור". גם לכוכבות הפורנו יש הרבה ביקורת על הסקס בסרט

בכל העולם דיברו בסוף השבוע על הסרט "50 גוונים של אפור". כן מחרמן? לא מחרמן? ארוטי או סתם משעמם? באתר ההומור Funny or Die פנו למומחיות - כוכבות פורנו, שיחוו את דעתן המקצועית בנושא.

נדיה סטיילס, מרצדס קאררה ונינה אל צפו בסרט והן חזרו עם מסקנה ברורה – אל תלכו. יש להן חמש סיבות בגללן אסור לכם לראות את הסרט:

1. זו סתם קלישאה של גבר ששולט באישה כנועה – הסוג הנלוז ביותר של פורנו לדעתן.

2. כרטיסי קולנוע זה דבר יקר. הן מציעות לא לשלם 15 דולר על כרטיס, אלא לעצור את הסרטון שאתם צופים בו ולעשות בגוגל חיפוש על השמות שלהן ולראות את כל מה שבסרט מתיימרים לעשות – רק בחינם וככל הנראה עם דיאלוג טוב יותר.

3. התסריט לא טוב. לא רק שהוא לא טוב, הוא עלבון לפורנוגרפיה. הן מצטטות לדוגמא שורה מהספר: "אורגזמות, באות בנפרד בין התפרים, כמו ערבול של מכונת כביסה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

4. זה לא סקסי בכלל. הן מסבירות שבסרט לא ניתן לראות בכלל משהו סקסי, כי באותו אולם קולנוע מוצג הסרט של בובספוג. הן מסבירות שבשנת 2015 אנחנו רוצים לראות ה-כ-ל ושואלות: "איפה הפין? איפה הפין? איפה הפין? הן גם מסבירות שזה לא הגיוני להיות נבוך מדי לראות פורנו אבל לא נבוך לעמוד בתור כדי לקנות בכרטיס לסרט "50 גוונים" .

5. צריך לתמוך בקולנוע עצמאי. הן מציעות להוציא את 15 הדולרים של הכרטיס על "יצירה אמנותית ומונמנטלית שהיא הישג קולנועי אמיתי – הסרט 'התבגרות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully