וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קמפיין מפרך: מעריצי "משחקי הרעב" חשפו סצנות שנותרו על רצפת חדר העריכה

18.2.2015 / 10:55

שורה של משימות בסדר קושי עולה הוצבו בפני מעריצי הסדרת הסרטים המצליחה על ידי האולפנים, הכל כדי לזכות לצפות בקטעים שנחתכו מ"משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק א'"

אולפני ליונסגייט ניצלו בימים האחרונים את הרעב הגדול של מעריצי "משחקי הרעב" לקטעים נוספים, ופצחו בקמפיין ויראלי שבסיומו הבטחה לחשוף שתי סצנות שלא נכללו ב"משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק א'". הכל החל ביום ראשון, אז הופיעה בעמוד הפייסבוק של הסרט הזמנה להכרזה דרמטית של הנשיא סנואו ביום שני. למחרת התברר שההכרזה הנשיאותית "יורטה" על ידי המורדים והכילה קוד בינארי מסתורי שעליהם לפצח.

נגמר? אפילו לא קרוב. אחרי שהקודים תורגמו לכתובות אינטרנט, גילו המעריצים מסרים שעודדו אותם להפיץ בטוויטר את ההאשטאג #UnlockMockingjay (פצחו את העורבני החקיין), וזה, כמובן, הפך את הביטוי לאחד הטרנדיים ביותר ברשת החברתית. בעקבות הצלחת השלב השלישי, נחשף אתר נוסף שהציג את "התקדמות הפיצוח" של הקטעים לפי כמו הציוצים של ההאשטאג. ההתקדמות האיטית כבר עודד לא מעט מהמעריצים להתייאש, אלא שבדיוק אז "הודלף" הקטע באיכות נמוכה בטמבלר.

בסרטון נראית סצנה במשרדו של הנשיא סנואו, שמזמין אליו את פיטה מלארק כדי "לבקש" ממנו להפוך לקול ההיגיון של הקפיטול ולשכנע את חבריו מהמחוזות השונים להפסיק את הלחימה. הסצנה נותרה על רצפת חדר העריכה ככל הנראה בגלל הניסיון של הבמאי, פרנסיס לורנס, להציב את הצופים בנקודת מבטה של קטניס, שמקבלת רק שברירי אינפורמציה על הנער היקר לליבה. בנוסף, שיחררו האולפנים קטע נוסף, משעשע הרבה יותר, ובו נראית קטניס עוברת סשן איפור מזעזע למדי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

החלק השני של "התלקחות", שינעל את סדרת הסרטים, ייצא לבתי הקולנוע ב-20 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully