וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 34: משפחת וויליאמס נגד כוכב הפורנו שיגלם אותו

19.2.2015 / 0:24

טרנד הקראת הציוצים המרושעים של ג'ימי קימל נראה הרבה פחות מצחיק כשכוכבות פורנו מקריאות מכתבי נאצה, הסטודנטית שתמיד נראית מופתעת והגרסה הכי טובה של ד"ר פיל. חדשות הטראש של השבוע

מזעזע: כוכבות פורנו מקריאות אימיילים מרושעים

כשג'ימי קימל אוסף סלבריטאי-על בשביל להקריא ציוצים מרושעים שנכתבו עליהם, זה מצחיק. כשמשתמשים בפורמט בשביל להקשיב לכוכבות סרטים פורנוגרפיים מקריאות מכתבי נאצה שנשלחו אליהן, זה מצחיק הרבה פחות. כפי שלימדו אותנו אינספור מקרים בעבר, כשאת מתפשטת מול מצלמה יותר מדי אנשים חושבים שיש להם בעלות על הגוף שלך, והצפייה בשחקניות המקריאות את דברי השטנה הללו גורמת לבטן להתהפך. לא מדובר בהקנטות מטופשות של חצר בית-ספר כמו "אמה סטון נראית כאילו היא מסריחה משתן של חתולים", אלא ברשע טהור דוגמת "אני מקווה שלא יהיו לך ילדים כי הרחם והוואגינה שלך מזוהמים בזרע של שחורים... וגם של יהודים. אין לך כבוד לעצמך?". תודה לך, פסיכופת גזען, על שהגדרת מחדש מה זה "כבוד".

עקרות בית הקלפים: הזוג שמבקש להשאיר את תרזה מחוץ ל"עקרות בית אמיתיות"

תרזה ג'ודייס עוד לא הספיקה להחליף את מדי הכלא האפורים בכתומים, וכבר יש מי שמנסה להשתלט על כס הברזל של "עקרות בית אמיתיות: ניו ג'רזי". בני הזוג רודפי הצדק אמבר וג'ים מרקייזי, שהצטרפו לקאסט רק בעונה האחרונה אבל יש להם תעוזה של ותיקים במסייעת גולני, יצאו בקמפיין למען פיטורי תרזה וג'ו ג'ודייס בטענה שהתוכנית לא יכולה להאדיר פושעים. כזכור, הג'ודייסים הורשעו בעבירות מס, ולטענת ג'ים מרקייזי, הריאליטי בו כיכבו עוסק במשפחות ובדינמיקה ביניהן, ולא ב"איך לבזוז את האומה האמריקאית, לא לשלם מסים ואז לחיות ברמה שאין כמעט לאף אחד שאני מכיר". בערוץ בראבו טרם הגיבו לדברי הזוג החדש בשכונה, אבל גם עם הגב של הרשת, מרקייזי מסתבך כאן עם האנשים הלא נכונים. כלומר, עם כאלה שדי בקרוב יהיו אסירים משוחררים. עם גב משל עצמם.

עקרות בית אמיתיות. פייסבוק, צילום מסך
תעוזה של ותיקים במסייעת/צילום מסך, פייסבוק

שוקינג: הסטודנטית שתמיד נראית מופתעת

מה עושים כשקעקוע יוצא לא בדיוק כמו התכנון? מדברים על זה בטלוויזיה, כמובן! "Bodyshockers" היא תוכנית מציאות בריטית המביאה את סיפוריהם של אנשים לפני הליך קוסמטי, לצד כאלו שעברו אחד ומתחרטים. בפרק ששודר השבוע הופיעה שרה, סטודנטית בת 24 שרצתה גבות כשל הדוגמנית קארה דלווין, ונתקעה עם קעקוע שמשווה לה הבעה מופתעת תמידית. במהלך הפרק עברה שרה טיפול לייזר כואב להסרת הקעקועים הכושלים, והיא בשלבים אחרונים של החלפת מודל החיקוי שלה מקארה דלווין לוופי גולדברג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני נראית לכם מופתעת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזבו את רובין במנוחה: משפחת וויליאמס נגד השחקן שנבחר לגלם את הקומיקאי בסרט תיעודי

מותו הטרגי של רובין וויליאמס היה מכה קשה לחובבי קולנוע בעולם כולו, אבל משפחת וויליאמס עצמה, כמובן, מתקשה עדיין להתאושש מהאובדן. מי שלא ממש נרתמים לעזרתה הם האנשים בערוץ 5 הבריטי, שכבר עמלים על סרט המשחזר את התאבדותו של השחקן הנערץ. לא רק שהם מנסים לגרוף הון על חשבון המשפחה המתאבלת, הם גם עושים את זה בלי יותר מדי סטייל: לתפקיד וויליאמס לוהק כפיל צרפתי בשם אלן פודנסן, שכשהוא לא מתחפש לגברת דאוטפייר ומציק לעוברי אורח בריביירה הצרפתית, הוא מחלטר בסרטי פורנו. וזה, כך מדווחים בבריטניה, מרתיח את המשפחה. בערוץ לא מתרגשים וממשיכים בצילומי הסרט, שיהווה חלק מסדרה שכבר שחזרה בעבר את מקרי המוות של מייקל ג'קסון, אלביס פרסלי ואחרים. מקור בהפקה מסר ל"מירור" כי הכפיל כל כך דומה לוויליאמס, עד שהצליח אפילו להבהיל כמה אנשים על הסט, למקרה שלמשפחה לא היו מספיק סיבות לשנוא אותו.

הכפיל של רובין וויליאמס. Daily Mail, צילום מסך
התאום שאף אחד לא רצה/צילום מסך, Daily Mail

ללא מילים: כשמשהו טוב יוצא מ"דוקטור פיל"

קראו לסבא וסבתא, כי התוכנית שהם צופים בה מדי צהריים עברה שינוי מהותי. לצערנו, לא מדובר בפורמט חדש שאומץ באופן תמידי, אלא בסרטון יוטיוב שעלה השבוע והפך את דוקטור פיל להרבה יותר מצחיק. איך עושים את זה? התשובה פשוטה — פשוט מאוד: נפטרים מהדיאלוג. מסתבר שכשסותמים את הפה ונותרים עם הבעות הפנים בלבד, הטיפול המשפחתי יעיל בהרבה. לפחות עבור הצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully