וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חברים כאלה: נחשף הסכום שג'ואי חייב לצ'נדלר ב"חברים"

21.2.2015 / 7:07

לאורך עשר העונות של "חברים", צוינה כמה וכמה פעמים העובדה שצ'נדלר בינג דאג לתמוך כלכלית בחברו הטוב. גולש באתר Reddit החליט לרדת לעומק החשבון הזה וגילה סכום מדהים במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תדאג חבר, שנינו יחד בסירה הזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם חיו ביחד במנהטן, הזמינו טייק אוויי ויצאו לאכול בחוץ, אבל רק אחד משני החברים הכי טובים בטלוויזיה דאג לשלם על כל זה. לאורך העונות השונות של "חברים" צוינה מספר פעמים העובדה שצ'נדלר למעשה החזיק כלכלית את חברו השחקן והרעב תמידית. גולש באתר Reddit נענה לאחרונה לאתגר ויצא לגלות כמה כסף בדיוק אמור טריביאני להחזיר לבינג, והתשובה היא המון.

במהלך עונה 8 בפרק "זה שבו רייצ'ל מאחרת", מציין צ'נדלר ששילם על שני סטים של צילומי הפורטרט הרשמיים של ג'ואי, שיעורי המשחק שלו, שיעורי ריקוד ופיתוח קול. הגולש ASmileThatKills מצא שהעלות הממוצעת של כל אחד מהשיעורים היא 1,000 דולר. בנוסף כל סט של צילומי פורטרט מוערך ב-500 דולר, מה שמביא אותנו בסך הכל ל-4,000.

לאחר מכן מציין צ'נדלר שמימן שלוש שנים של שכירות, מיסים ומזון. מאחר והשניים מתגוררים בדירת שני חדרים באזור יוקרתי של מנהטן, העלות המוערכת של חודש שכירות היא 3,500 דולר. כאשר מחלקים אותה לשניים (חלקו של ג'ואי) ומכפילים ב-36 חודשים מגיעים לעלות של 45,000 דולרים נוספים. סך כל המיסים מוערך ב-1,500 דולר נוספים לשנה. בנוסף ידוע שלשניים היה מנוי לכבלים בדירתם, כשהעלות הבסיסית מוערכת ב-70 דולר לחודש. מכאן מגיעים שחלקו של ג'ואי בתחום הטלוויזיה הוא 1,260 דולר נוספים.

חברים. GettyImages
גם אנחנו מתרשמים/GettyImages

רק עכשיו אנחנו מגיעים לכאב הראש האמיתי. ג'ואי ידוע, כאמור, כגרגרן לא קטן, ולכך צריך להוסיף את העובדה שהחבורה נהגה לצאת לאכול כמעט על בסיס יומי. במהלך הסדרה נראה צ'נדלר כשהוא לא רק משלם על הקפה והארוחה של חברו, אלא גם תומך בו במימון הדייטים התכופים שלו. אם לוקחים בחשבון שצ'נדלר קונה גם את כל המצרכים לדירה של השניים, מגיעים למסקנה שהעלות הכוללת של תחום האוכל בלבד היא 39,000 דולר.

זה לא נגמר כאן כמובן. צ'נדלר החליף גם את כל הריהוט שנגנב מדירת השניים, סכום שמוערך ב-5,500 דולר. וכך מגיעים לבסוף (מבלי לחשב את עלות האחזקה של אווז ותרנגולת כחיות מחמד) לשורה התחתונה. חובו של ג'ואי לצ'נדלר עמד בסך הכל על 114,260 דולר. אם תמצאו חבר טוב יותר מזה, אנחנו ממליצים לשמור אותו קרוב מאד אליכם.

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully