וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסל הזהב: עשרת הרגעים החשובים של אוסקר 2015

23.2.2015 / 8:11

מהנאומים המרגשים של פטרישה ארקט וג'יי קיי סימונס, דרך מופע החשפנות של ניל פטריק האריס וכלה בהופעה המדהימה של אנשי "לגו: הסרט". הרגעים הגדולים של האוסקר

גדי וינסטוק

ד'ר נו ביזנס לייק שואו ביזנס

ניל פטריק האריס ואנה קנדריק חגגו את פתיחת הטקס בדואט מרגש ומנצנץ א-לה ברודוויי וריגשו את הוליווד. זה לא הפריע לג'ק בלאק להתפרץ מהקהל ולהוסיף כמה שורות באווירת רוק. פתאום הקולנוע הפך להיות מחזמר אחד גדול.

חמישים גוונים של מבוכה

דקוטה ג'ונסון הביכה את ראיין סיקרסט בשידור חי על השטיח האדום. סיקרסט התמים שאל את ג'ונסון האם שמרה מזכרת מצילומי "חמישים גוונים של אפור" וג'ונסון, בלי להתבלבל, השיבה "שוט". סיקרסט, באופן טבעי, לא הבין על מה היא מדברת וג'וליאנה רנסיק, שותפתו להנחייה, הסבירה בשידור חי מה זה שוט. כן, אולי זו יותר מדי אינפורמציה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Dakota Johnson Made
Dakota Johnson Made
Dakota Johnson Made

ארבע אימהות

ג'יי קיי סימונס, לעד שילינגר הקשוח מ"אוז", ריגש את הקהל בנאום הזכייה שלו בקטגוריית שחקן המשנה הטוב ביותר. "אני מודה כל יום לאדם הכי מופלא שאני מכיר, אשתי מישל שומאכר. אני מודה על ההקרבה שלך ועל הסבלנות. מה שמוביל אותי כמובן לילדים הטובים יותר מהממוצע שלי. אתם אנשים טובים ואדיבים כי אתם שיקוף של אמא שלכם. אני רוצה לקרוא לכל מי שרואה את הטקס הזה, תתקשרו לאמא שלכם ולאבא שלכם, אל תסמסו, תתקשרו. תספרו להם שאתם אוהבים אותם", אמר סימונס ושלח מיליוני אנשים להתקשר להוריהם. באמצע הלילה. זה לא נגמר טוב.

גירל פאוור

אם כבר נאומים מרגשים, פטרישה ארקט סיפקה את אחד הנאומים מעוררי ההשראה של הערב. לאחר שזכתה בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר, קראה ארקט לשוויון זכויות ושכר בארה"ב. "לכל אישה שאי פעם ילדה אזרח ואזרחית משלמי מסים. נלחמנו עבור שוויון זכויות לכולם. זה הזמן שלנו לדרוש שוויון בשכר פעם אחת ולתמיד ולדרוש שוויון זכויות לנשים בארה"ב", אמרה ארקט וסחפה מחיאות כפיים מהקהל.

הכל מגניב. אבל ממש

מכירים את זה שבאירוויזיון תמיד יש מדינה אחת עם שיר ממש מטורלל? זה בדיוק מה שטיגן ושרה והלונלי איילנד עשו עם הלהיט "הכל מגניב" ("Everything is awesome"). קשה להאמין שהדבר הזה קרה באוסקר. אבל זה באמת קרה. ואתם יכולים לצפות בו שוב ושוב.

אדל דזים - שנה אחרי

עדינה מנזל החזירה לג'ון טרבולטה. כזכור, בשנה שעברה טרבולטה התקשה לבטא את שמה של מנזל וכינה אותה "אדל דזים". השנה השניים הגישו ביחד את פרס השיר הטוב ביותר ומנזל הזמינה לבמה את "גלום גזינגו". קלאסי.

John Travolta And Idina Menzel Revisited
John Travolta And Idina Menzel Revisited

גאגא או-לה-לה

חגיגות חמישים שנים ל"צלילי המוזיקה" הן סיבה מספיק טובה לאפשר לליידי גאגא לעלות לבמה ולתת לה לנסות מחרוזת משירי הסרט. מחרוזת שבסיומה הגיעה גם ג'ולי אנדרוז שזכתה לתשואות בעמידה. הרחיקו את המסרגות מהאוזניים!

גרהאם מור, תסריטאי "משחק החיקוי", היה אחראי לאחד הרגעים המרגשים בטקס לאחר שהודה שבגיל 16 ניסה להתאבד כי הרגיש "מוזר". מור פנה לכל המתבגרים הגאים וביקש מהם: "לכל מי שמסתכלים עליי וחושבים עכשיו שהם מוזרים ולא מתאימים, אני אומר: 'תישארו כמו שאתם. תישארו מוזרים, תישארו ייחודיים, וכשיגיע תורכם, העבירו את המסר הזה לאדם הבא".

החבילה הגיעה

באמצע הטקס, טוב, שעה מתחילתו, סיפק ניל פטריק האריס מחווה לאחת הסצנות מהסרט "בירדמן". כמה גרביים הוא דחף לתחתונים? נסו לנחש בעצמכם.

וכמובן, הרגע הזה של בנדיקט קמברבאץ':

Vulture.com animated GIF

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully