וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ניפר אניסטון, מאט דיימון ורבים אחרים לומדים משחק אצל ג'ימי קימל

23.2.2015 / 17:03

במסגרת תוכניתו אחרי טקס האוסקר אתמול, ג'ימי קימל חשף מערכון הומה שחקנים מהשורה הראשונה שבאו ללמוד אצלו משחק, בהם בנדיקט קאמברבאץ', סוזן סרנדון, ג'ף ברידג'ס, ג'ניפר אניסטון, שון פן ועוד

מדי שנה אחרי טקס האוסקר משדר ג'ימי קימל את מהדורה חגיגית של תוכניתו בשידור חי, וכולל בה מערכון עתיר כוכבים הוליוודיים מהשורה הראשונה, רבים מהם זוכי אוסקר. גם הפעם הזו לא הייתה שונה, והתוצאה היא "בית הספר למשחק מושלם של ג'ימי קימל". במסגרתו הוא מורה נערץ למשחק שבז לתלמידיו הכוכבים ושונא אותם, בעוד הם מעריצים את האדמה שעליו הוא דורך. ביניהם ניתן למצוא את גארי אולדמן, קריסטן בל, ג'ניפר אניסטון, בנדיקט קאמברבאץ', לופיטה ניונגו, זוכה האוסקר הטרי אדי ריידמן, ג'ף ברידג'ס, ג'ון קרזינסקי, אמילי בלאנט, וכמובן - אויבו (המזויף) משכבר של קימל, מאט דיימון.

קימל לא הסתפק בכך, אלא גם יצא אל הרחוב ושאל את העוברים והשבים שאלות מופרכות על הסרטים והשחקנים המועמדים לאוסקר. התשובות שקיבל היו מטופשות באותה מידה, ובעיקר הורסות מצחוק. דוגמה: "איך הייתה לדעתך אנג'לינה ג'ולי בתפקיד רוזה פארקס ב'סלמה', זה לא היה ממש רב עוצמה"? התשובה: "כן, לגמרי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully