וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לשיר חדש של אלון עדר מתוך פרויקט "השעה הכי יפה", משירי יותם ראובני

24.2.2015 / 6:30

28 מוזיקאים מלחינים ומבצעים לראשונה משיריו של המשורר יותם ראובני באלבום כפול ומופע השקה חגיגי, ואתם אף תוכלו לתרום כמה מעות במסגרת ההדסטארט של הפרויקט

יח"צ - חד פעמי

בגיל 15 דויד פרל מצא בספרייה נידחת בצפון הכי צפוני של המדינה ספר שירה קטן בשם "דיווח מתוך התרחשות" של יותם ראובני, שיצא ב-1979. לאחר שקרא כמה מהשירים שבתוך הספר החליט לעשות מעשה מנוגד לחלוטין לאופיו ולחמוק עם הספר מהספרייה. הספרניות לא ידעו לאיזה אוצר הן נותנות להתגנב החוצה.

ספר השירה הקטן הזה שהיה להצלחה לא קטנה בשנה שיצא כמעט ונשכח למרות שהוא מוצף בשירים מדהימים שרק חיכו להיות מולחנים ומושרים. לאחר שקיבל את ברכת הדרך מיותם ראובני בכבודו ובעצמו פנה ל-28 מוזיקאים ומוזיקאיות שהוא אוהב בבקשה להיות חלק מהפרויקט, ולהלחין ולבצע כראות עינם שיר אחד מתוך כל קובץ שיריו של יותם ראובני.

יותם ראובני. נמרוד סונדרס
יותם ראובני/נמרוד סונדרס

משם יצאו לדרך ארוכה של כמעט שנתיים של סקיצות, הקלטות, מיקסים, דמעות וחיוכים, וכך הגיעו לפרויקט מוזיקלי עם 28 משתתפים לצד נגנים ומוזיקאים. המטרה העיקרית היא להציג בפני ישראל משורר מהולל שאולי קצת נשכח עם הזמן, אבל כזה ששיריו יכולים לרגש קהל חדש שיתחבר בכל נימיו לשירים המרגשים והיפהפיים שכתב בעבר. בד בבד מציג הפרויקט אמנים חדשים לצד ותיקים עם הפרשנות שלהם לשירים.

15 שנה אחרי שמצא את הספר, דויד מרגיש שזה הזמן שלו להחזיר את הספר הגנוב לתודעה של כל אלה שליוו אותו מהספרייה ההיא ואלה שלא הגיעו אליו בכלל בגללו. כעת תוכלו גם אתם לעזור לחברים האלה להוציא את הפרויקט לאור, לשחרר לאוויר העולם את השילובים שנוצרו בין השירים של יותם למוזיקאים המבצעים וגם להצדיע לו על הבמה, ועל הדרך גם לקבל כמה מתנות שוות לפני שאר העולם. סורו אל עמוד ההדסטארט לפרטים נוספים, והאזינו למעלה לביצוע של אלון עדר לשיר "הקיץ השלושים", בלחן, עיבוד והפקה של עדר. במסגרת הפרויקט יצא גם ביצוע של רוני אלטר לשיר הנושא של הפרויקט, ותוכלו להאזין לו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלון עדר, שירי יותם ראובני. שני גבאי,
אלון עדר/שני גבאי

יתר המשתתפים בפרויקט: אביב נוימן, אביגייל רוז ושי רוט, אדם כהן, אלון לוטרינגר, אלון עדר, אליוט, אסף שתיל, גיטלה, דאנה איבגי, הדרה לוין ארדי, חמי בן דוד, טל הפטר, יעל איזנברג, יעל שושנה כהן, מיכה הרשליקביץ, מיכל גבע, מעיין סימונה, נינט טייב, נפתלי אלטר, סיון טלמור, סיון לוי, עינב ג'קסון כהן, פלורה, קאמי מלץ, קרני פוסטל, רוני אלטר, רונית רולנד ורז שמואלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully