וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מחקה לטוביה: עימות הבחירות בין בוז'י לביבי. צפו

25.2.2015 / 16:38

השחקן טוביה צפיר החליט להשלים עבורנו את העימות בין שני המועמדים המובילים לבחירות הקרובות, לאחר שהחליטו שלא להשתתף בעימות בערוץ 2. "לראשונה בחיי אני מתלבט למי להצביע", הודה צפיר

באדיבות טוביה צפיר, צילום: עידו שחם, הפקה: TheSocialist

בעקבות סירובם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג להשתתף בעימות הבחירות שיתקיים בערוץ 2 ביום חמישי, החליט טוביה צפיר לצלם מערכון שבו הוא מחקה את שני הפוליטיקאים מתעמתים ביניהם, והעלה אותו היום לעמוד הפייסבוק שלו. צפיר, בן 69, חיקה לראשונה פוליטיקאים בתכנית הסאטירה "ניקוי ראש" בערוץ 1 בשנות השבעים, שבה היה חבר קבוע. חיקויי הפוליטיקאים שלו כיכבו גם בתכנית "סיבה למסיבה" בערוץ 1 בשנות השמונים, ובתכנית הסאטירית "החרצופים" בערוץ 2 בשנות התשעים.

"מחר יתקיים עימות הבחירות בערוץ 2, והיות ונתניהו והרצוג לא מתעמתים, צילמנו עימות שבהם אני מחקה את אותם", אומר צפיר לוואלה תרבות. "בתקופה זאת אין לי פלטפורמה של תכנית סאטירית, אבל הפייסבוק פתוח לכל דכפין, אז החלטנו לפתוח דף רשמי ולהעלות בו מערכונים לקראת הבחירות. הרצוג זה חיקוי חדש שלי, התחלתי אותו בהופעות לפני כחודשיים, והקהל מאוד אוהב את זה. ראיתי כי טוב, ובא לי רעיון לעימות. יונתן יבין ולירון תאני כתבו את הטקסטים. לא עשינו את זה בתנאי אולפן אלא בסלון בבית שלי, אבל הצלחנו להפיק בתנאים האלה תוצאה טובה שאני אוהב אותה. לפי התגובות מאז שפרסמנו את זה לפני כשעתיים, כרגע זה עושה רושם טוב. אני לא רוצה להגיד ויראלי".

"אנחנו למדנו שמעורבות יתר והזדהות של אמנים עם צד אחד יותר מזיקה מאשר מועילה להם", מוסיף צפיר, "בכל הקריירה שלי פנו אליי להשתתף במערכות בחירות, כמו שעשו הגששים וספי ריבלין, וסירבתי. כדרכי בקודש, אני אוהב להכניס לכל הצדדים, אני יורה לכל הכיוונים. בכל מערכות הבחירות עד היום, ובגלל גילי הכרונולוגי הצבעתי בהרבה מערכות בחירות, תמיד ידעתי בעד מי אני אצביע. הפעם אני עדיין קול צף. אף פעם לא היו לי התלבטויות כמו במערכת הבחירות הזאת. אני רואה יותר חולשות מאשר יתרונות במנהיגי המפלגות".

את הטקסט של המערכון כתבו לירון תאני, יונתן יבין וטוביה צפיר, על הצילום חתום עידו שחם, המאפרת היא משכית קורן, וההפקה היא של TheSocialist. "זה תענוג לעבוד עם לקוח שהוא קומיקאי, זה הופך את עבודת הקריאיטיב שלנו להרבה יותר קלה, גם לכתיבה וגם לביצוע", אומר לנו תאני. "טוביה, שהיה מעורב בהמון צמתים סאטיריים וקומיים בהיסטוריה של ההומור הישראלי, ממציא את עצמו מחדש במדיה החברתית וזה מדהים. הוא היה מאוד פתוח לזה, לא היינו צריכים לשכנע אותו שזה המקום ליצור בו, הוא התחבר לזה בשניות. הוא מעודכן עד לפסיק האחרון, והיום חי ושוחה בטוויטר, באינסטגרם ובפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully