וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד לינץ' כאן כדי לפתוח לנו את המוח

בימים אלה יוצא ספרו של הבמאי דיוויד לינץ', "לתפוס את הדג הגדול", הכולל הרהורים על מדיטציה, תודעה ויצירתיות. הזדמנות טובה לקבל הצצה אל מוחו האניגמטי של יוצר "טווין פיקס" ושלל יצירות הזויות נוספות

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות! אנחנו פותחים שבוע חדש עם ציטוט חדש, והוא: "רעיונות הם כמו דגים. אם רוצים לתפוס דג קטן אפשר להישאר במים רדודים. אבל אם רוצים לתפוס דג גדול, צריך להגיע למעמקים". מזהים של מי הציטוט? מדובר במילים שיצאו מפיו של במאי הקולנוע דיוויד לינץ' שבימים אלה יוצא ספרו "לתפוס את הדג הגדול". זה ספר שכולל הירהורים על מדיטציה, תודעה ויצירתיות. את לינץ אתם כמובן מכירים מקלאסיקות קולנועיות וטלוויזיוניות כמו "ראש מחק", "טווין פיקס", "קטיפה כחולה" ועוד ועוד, אבל שימו לב לזה:
בשנים האחרונות פועל לינץ' להפצת והחדרת טכניקת המדיטציה לתודעה הציבורית בכל העולם. הוא בעצמו מייחס את היצירתיות האגדית שלו לטכניקה הזאת בדיוק, שהוא מתרגל את הטכניקה כבר יותר מ-40 שנה. בספר הזה מעניק הבמאי המיתולוגי למי שאוהב אותו הזדמנות מצוינת להבין לעומק את החזון היצירתי והאישי של המוח הסופר אניגמטי שלו, ובאותה מידה, הספר הזה יעשיר את כל מי שמתעניין בתהליך היצירה.

שתהיה קריאה מהנה!

"לתפוס את הדג הגדול", הוצאת אסיה, 65 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully