וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשור אותי, אהוב אותי: מוצרי הסקס של "50 גוונים של אפור" אינם מצליחים כמצופה מאז צאת הסרט

1.3.2015 / 13:06

מכירות מאכזבות בחנויות סקס בארץ למוצרי המין הרשמיים של "50 גוונים של אפור" מאז צאת הסרט. "בניגוד לספר, שהביא לעלייה דרמטית במכירת מוצרי שליטה אירוטית, הסרט מבריח מהתחום לקוחות רבים"

יח"צ - חד פעמי

מכירות מאכזבות בחנויות סקס בארץ למוצרי המין הרשמיים של הספר "50 גוונים של אפור" מאז צאת הסרט. "הסרט הפך ל-50 גוונים של אכזבה. בניגוד לספר, שהביא לעלייה דרמטית במכירת מוצרי שליטה אירוטית, הסרט מבריח מהתחום לקוחות רבים", אומר אופיר חטב, מנכ"ל הרשת "סיקרט שי", בעלת חנויות באילת, בבאר שבע וברשת. "בניגוד לסרט, טרילוגיית הספרים מעניקה כבוד רב לתחום השליטה האירוטית. התיאורים הרבים בספר מעוררים מינית את הקוראות, ומעורר אצלן תשוקה וסקרנות אדירה לטעום מעולם השליטה האירוטית. בעקבות כך הרגשנו את זה חזק מאוד בחנויות. הסרט, לצערי, מביא לתופעה הפוכה לגמרי. הוא מעורר בצופים מבוכה וחוסר נוחות, ועולה ממנו מסר שונה והפוך לגמרי מהמסר שעולה מהספר: שכביכול מדובר בתחום מופרע וחולני. מהרגע שהסרט יצא כמעט ולא היו מכירות של המוצר הרשמי".

"הסרט מתאר באופן בוטה ואלים את עולם משחקי השליטה", מוסיף חטב, "בעוד שהספר מעביר באופן מדויק, נקי ואותנטי את היופי ואת העומק הזוגי שקיימים בתחום הנפלא הזה. אם חושבים על זה לעומק, קשירות הן דווקא סוג של ביטחון בקשר הזוגי. ברגע שאני מרגיש בטוח עם בת הזוג שלי, בטוח במאה אחוז בעוצמת הזוגיות, הרי שאני יכול לתת לה לקשור אותי ולבצע בי את זממה".

עם יציאת טרילוגיית הספרים הארוטית דווקא נרשם "גידול מרשים" במכירת מוצרי קשירה ושליטה מינית, אבל זה לא קרה עם עליית הסרט, אומר חטב.

אבי פז, אחד מיבואני מוצרי הסקס הרשמיים של המותג "50 גוונים של אפור", אומר לנו: "סיפקתי ל-30 חנויות את המוצרים. לפחות 20 בעלי חנויות דיווחו שהמכירות מאז שהסרט יצא הן לא מה שהם ציפו. זה ממש לא רוקט פוקט שמוכר אלפים. המוצרים יצאו כבר בספטמבר האחרון. בהתחלה היתה היסטריה לאזיקים ולכיסויי עיניים. אבל מאז שהסרט יצא בחג האהבה אני לא רואה שום עלייה. זה לא מה שהמוכרים ציפו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully