וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הקליק מתקמבקת עם סינגל ראשון מאלבום חדש

1.3.2015 / 11:58

הקליק, מחלוצי הפ?אנק הישראלי בשנות השמונים, מתאחדת ומוציאה את השיר "אני לא בפסקול" מתוך אלבום חדש. להיטה "אל תדליקו לי נר" יצא במלחמת לבנון ואומץ על ידי חיילים, והשיר החדש כולל את המלים: "טיפשים טיפשים/ תצאו למלחמה". האזינו

יח"צ - חד פעמי

להקת הרוק הקליק לא צריכה שתדליקו לה נר זיכרון, כי היא שוב מתאחדת ומוציאה סינגל חדש, "אני לא בפסקול" שמו, הוא הראשון מתוך אלבום החדש של הלהקה שאמור לצאת במאי הקרוב.

להקת הקליק, מחלוצי הפ?אנק הישראלי, הוקמה בשנת 1980 על ידי דני דותן ואלי אברמוב, ועם הזמן הצטרפו ללהקה בין היתר הבסיסט עובד אפרת והמתופף ז'אן ז'ק גולדברג (שנפטר בסוף 2006). הלהקה בלטה בשנות השמונים במסגרת "הגל החדש". היא הוציאה את אלבומי האולפן "אמא אני לא רוצה להיגמל", שלא זכה להצלחה מסחרית וכלל את הלהיט "אינקובטור", ואת האלבום "עולם צפוף" שכלל את הלהיטים "כל האמת" ו"אל תדליקו לי נר". השיר יצא בזמן מלחמת לבנון, והפך לפופולרי בקרב חיילים בלבנון. גם השיר החדש נוגע למלחמה, וקשה להתעלם מהעובדה שהשיר (שכתה דני דותן והלחין אלי אברמוב) יוצא בחודש של בחירות. השיר כולל בין השאר את המלים: "טיפשים טיפשים/ תצאו למלחמה/ מלחמת חורמה/ בתאוות האומה/ תאוות האומה/ למציאות מדומה/ לשירים על שלום/ וחרחור מלחמה". האזינו לשיר למעלה וצפו בקליפ כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully