וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש המרגש של מדונה עם שורד הטבח במערכת "שרלי הבדו"

3.3.2015 / 11:08

הזמרת בת ה-56 הגיעה לביקור בתוכנית האירוח "Grand Journal", שם התחבקה ארוכות עם רונלד לוזייה, אחד המעצבים ששרדו את הפיגוע האכזרי. "השורדים עומדים היום בנעליהם של ענקים", אמרה במהלך הריאיון

מחווה מרגשת התרחשה אתמול (שני) על הסט של תוכנית האירוח היומית "Le Grand Journal", המשודרת ברשת "+Canal" בצרפת. האורחת המרכזית של התוכנית היתה מדונה, שהגיעה לראשונה בתולדות התחנה לראיון חגיגי לרגל יציאת אלבומה החדש. אל התוכנית הוזמן גם רונלד "לוז" לוזייה, אחד המעצבים ששרדו את הטבח הנורא במערכת העיתון הסאטירי "שרלי הבדו" בינואר האחרון. כשלוזייה נכנס לאולפן, קיבלה אותו הזמרת בת ה-56 בחיבוק חם, שזכה לתשואות רמות מהקהל באולפן.

"אני חושבת שהחיים שנלקחו לא אבדו לחינם", סיפרה מדונה בדמעות כשהיא מתייחסת לקורבנות פיגוע הטרור, "ממשיכי דרכם עומדים כעת בנעליהם של ענקים וגיבורים שאיבדו את חייהם כי הגנו על זכויותיהם. אני מברכת אותם". מדונה התייחסה בפאנל גם למתיחות בינה ובין מרין לה פן, מנהיגת מפלגת הימין הקיצוני "החזית הלאומית", השלישית בגודלה בצרפת. במהלך מסע ההופעות של הזמרת ב-2012 הופיעה לה פן בקליפ שהוצג על המסכים כשעל מצחה צלב קרס. כל זאת בשל התבטאויותה כנגד זרים בצרפת.

"יכול להיות שלא הבנתי את מרין לה פן", אמר ה מדונה, "אני לא בטוחה ואני בוודאי לא רוצה להתחיל איתה מלחמה. אנשים יודעים שכשהם יושבים איתי לדרינק ומדברים איתי, הם יוצאים לעתים קרובות עם פרספקטיבה שונה מהשיחה. אני שואפת לשלום בעולם ולכן המחשבה הראשונה שלי לגבי מרין לה פן היא שאני רוצה להיפגש איתה, לדבר על זכויות אדם לא רק בצרפת אלא בעולם כולו. זה חשוב לי מאוד." לה פן עצמה סירבה להזמנתה של מדונה והודיעה שלא תסכים להיפגש עמה.

בהמשך הופיעה מדונה על הבמה וביצעה את להיטיה החדשים "Living for Love" ו-"Ghosttown", שצפוי להיות הסינגל הבא מתוך האלבום "Rebel Heart". בנוסף הודיעה אתמול הזמרת על מסע הופעות בינלאומי שאליו תצא בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully