וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 36: לחתולים האלה יש טעם מוזיקלי הרבה יותר טוב משלכם

5.3.2015 / 6:22

אנשים מרושעים מנסים למנוע מאיתנו שיר חדש של האני בו בו, מערכת המשפט שוב נגד לינדזי לוהן ועקרות הבית של מחוז אורנג' מתקשרות עם המתים. חדשות הטראש של השבוע

האנשים המרושעים שלא יתנו לכם לשמוע את השיר החדש של האני בו בו

האני בו בו ומשפחתה עושים כל שביכולתם על מנת לחזור לשגרה לאחר סקנדל הפדופיליה המתוקשר בו היו מעורבים, והכוונה בלחזור לשגרה, כמובן, היא לחזור למסך. כזכור, רשת TLC ביטלה את שידור העונה הרביעית של הריאליטי המשפחתי, אבל הכישרון הזורם בדמם של התומפסונים, ובראשם אלאנה הקטנה, פשוט חייב לצאת החוצה. השבוע היא הקליטה שיר פופ בביצועה, אבל יש מי שרוצה שלא תשמעו אותו. מסתבר שלמרות הורדת התכנית מהמסך, התומפסונים כבולים עדיין בחוזה ל- TLC, ששילמו למשפחה על העונה הגנוזה וכעת נוקטים בעמדה המתבקשת: אם אנחנו לא עושים עליכם כסף, אף אחד לא יעשה עליכם כסף. בינתיים אפשר ליהנות מההצצה הקצרה ל"האני בו בו בופ", ולקוות שהמאמצים לקבור את השיר רק יעשו לו יחסי ציבור טובים.

בזיון בית המשפט: לינדזי לוהן מקבלת תוספת שעות עבודות שירות

לא משנה כמה היא מנסה, לינדזי לוהן פשוט לא מצליחה לשלם את חובה לחברה. לפני כשנתיים נידונה השחקנית ל- 240 שעות עבודות שירות, לאחר שנהגה תחת השפעת חומרים אסורים, התנגשה במיכל אשפה וסיפרה לשוטרים שלא היא נהגה ברכב. השבוע גזר עליה בית המשפט 125 שעות נוספות, כי מסתבר שמפגשי מעריצים ושאר הופעות ציבוריות שניסתה לדפוק עליהן שעון, לא באמת נחשבות שירות למען הקהילה. לוהן תיאלץ ככל הנראה ללבוש ווסט כתום ולאסוף פחיות בצד הכביש, ואנחנו נקבל בחזרה את האמון שלנו במערכת המשפטית.

תמונה של לינדזי לוהן בפעם השנייה בכלא , ספטמבר 2010. GettyImages
בחזרה לווסט הכתום/GettyImages

בית ספר לשוטרים מתחילים: משטרת ניו יורק מגייסת את פטריק סווייזי

בזמן שאצלנו ניצבים בכירים מתקשים לשמור את העניינים שלהם בתוך המכנסיים, במשטרת ניו יורק נוקטים צעדים קיצוניים על מנת לשפר את ההכשרה שעוברים השוטרים שלה. אחד מהצעדים האלו הוא הקרנת קטע מ"שומר הבארים", סרט בו מגלם פטרקי סווייזי, ובכן, שומר בארים, בו הוא נראה מדריך את עובדי הבאר בהתמודדות עם בריונים שיכורים הפוקדים את המקום. בשורה התחתונה, הוא אומר להם להיות נחמדים, לקח חשוב לחיים אבל לא חשוב כמו "לא צריך לירות בכל בחור שחור עם קפוצ'ון". ועל זה, אמריקה, הולכים כספי המסים שלכם. מצד שני, משטרת ישראל.

אמא מה עשו לך: כשעקרת הבית האמיתית תקשרה עם אמה המתה

בחודש שעבר הלכה במפתיע לעולמה ג'ואן, אמה של ויקי גנבלסון מ"עקרות בית אמיתיות - אורנג' קאונטי", והשאירה חלל גדול בלבה של בתה. על מנת לעבד את תחושותיה החליטה ויקי לפנות לעזרה, ואין אדם מוסמך יותר להתמודדות עם אובדן מאשר "המדיום ממנהטן" תומאס ג'ון, שערך תקשור בין האם המנוחה לבת שהותירה. לא שאנחנו רוצים לשפוט אדם בצערו, אבל בכל זאת נציע לגנבלסון לגשת בנוסף לאיש מקצוע שיגיד גם דברים שהם לא "היי, לאמא שלך היה ממש כיף במסיבת הפתעה שלה". הדבר הכי מדהים, אגב, שכל הדבר הזה התרחש בתכנית טלוויזיה בשם "הרופאים".

חתול מפלצת: מדענים יצרו מוזיקה מיוחדת לחתולים

אם תהיתם למה החתול שלכם לא משתף פעולה עם המוזיקה שאתם משמיעים לו, זה לא בגלל שהוא שופט את טעמכם המוזיקלי המפוקפק. בעצם, אולי קצת. אבל הסיבה האמיתית היא שהוא פשוט לא שומע אותה כמו שאנחנו שומעים אותה. במאמר שפרסמו מדענים מאוניברסיטת וויסקונסין, מדיסון, נטען כי על מנת שבעלי חיים שונים יוכלו ליהנות ממוזיקה, עליה להיות בתדרים ובמקצבים שהם עצמם עושים בהם שימוש. לצורך כך הם יצרו מוזיקה המותאמת ספציפת לחתולים, ומשחררים דגימות באתר שלהם, להנאת חיית המחמד שלכם, ולהנאתכם — קצת פחות. חתולי היוטיוב הפופולריים קול ומרמלייד האזינו ללהיט "פזמון לספו?ק", ולמען האמת, לא נראה שהם התרשמו יותר מדי. בפעם הבאה תנסו יותר חזק, מדענים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully