וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית שזייפה תמונות כדי לגרום לאנשים להאמין שהוזמנה לאוסקר

5.3.2015 / 12:13

אנה אלן, שחקנית טלוויזיה ספרדייה, ניסתה לשכנע את עוקביה ברשתות החברתיות שהקריירה שלה נמצאת בשיאה בימים אלה. אלא שזמן קצר לאחר מכן התברר כי התמונות מזויפות, ואלן נאלצה לרדת למחתרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה ציפור, זה מטוס, לא, זאת קירה נייטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השם אנה אלן אולי לא מצלצל לכם מוכר, אבל בשבוע שעבר היא הייתה על השטיח האדום של טקס האוסקר, אליו הגיע זמן קצר אחרי צילומיה לשער מגזין Esquire, והיא אפילו הצטלמה לסלפי עם כוכבי "המפץ הגדול". יותר נכון יהיה לומר שאלן ניסתה לגרום לעולם להאמין שהיא עשתה את כל הדברים האלה, בזמן שהיא ישבה כמו כולנו בבית מתחת לכירבולית ושתתה יין זול מהסופר.

אלן היא שחקנית טלוויזיה ספרדייה, שתפקידיה הבולטים האחרונים התרחשו בסדרת הטלוויזיה "הנאשם" (The Accused) ששודרה ב-2010, ובסדרה "רצח" (Homicidios) ב-2011. מאז נותרה השחקנית מחוסרת עבודה ונראה שהזמן הפנוי שימש אותה למזימה טיפשית במיוחד. אלן עיצבה בפוטושופ את הזמנת האוסקר של לופיטה ניונגו ("12 שנים של עבדות") כ"הוכחה" לכך שנכחה באירוע. בתמונה מהשטיח האדום החליף ראשה של השחקנית את זה של קירה נייטלי, שהייתה מי שצולמה במקור. התמונה הקבוצתית עם חברי הקאסט של "המפץ הגדול" הייתה שייכת בכלל לסאמר גלאו ("יומניה של שרה קונור), שהגיעה להופעת אורח בקומדיה המצליחה. בנוסף ניסתה אלן לזייף גם את עצמה לתוך תמונות עם השחקנים מאט בומר ("צווארון לבן") וג'וני לי מילר ("אלמנטרי").

התרמית התגלתה, כצפוי, במהירות, והתמונות המזויפות הפכו לאייטמים מביכים במיוחד עבור השחקנית, שמיהרה למחוק את חשבונות הפייסבוק, הטוויטר והאינסטגרם שלה. אלא שהתמונות עצמן נותרו במעמקי הרשת, כאשר גם בעמוד ה-IMDB של השחקנית ניתן למצוא גם היום את חלקן עם הכותרת "השחקנית אנה אלן בתיאטרון דולבי בלוס אנג'לס". כנראה שבכל זאת מישהו קנה את הבלוף. האם זהו סופה של קריירה מבטיחה? יכול להיות שזה הזמן לעבור צד ולפצוח בקריירה כמעצבת גרפית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצטלמת" ל-Esquire/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לאוסקר שנלקחה מהחשבון של לופיטה ניונגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם כוכבי "המפץ הגדול". או שלא/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדחפת לתמונה של מאט בומר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully