וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימו יחסי מין בתערוכת "חמישים גוונים של אפור" - ונתפסו על חם

5.3.2015 / 15:37

זוג נלהב במיוחד הגיע בשבוע שעבר למוזיאון מורשת הארוטיקה בלאס וגאס, שם הוצגה תערוכה מיוחדת לכבוד "חמישים גוונים של אפור". ההשראה של הפריטים הקינקיים גרמה לשניים לשחרר כל עול, הם רק שכחו שהמצלמות מתעדות כל רגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התצוגה הנודדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור מה יש ב"חמישים גוונים של אפור" שמוציא מהאנושות אמוציות כל כך חסרות תקדים, אחרי הכל לא מדובר בסרט הארוטי הראשון בהיסטוריה ובוודאי שלא בפרובוקטיבי ביותר. עד שנקבל תשובה לשאלה הפילוסופית הזאת, הגיע הזמן לפינתנו הקבועה: "מעריצי חמישים גוונים עושים בושות". אחרי המכות, ההקאות ב-'ק וההכאות ב-כ', הדקירות והעינוג העצמי, הגיע גם תורו של הסקס הפומבי.

מוזיאון מורשת הארוטיקה בלאס וגאס (כן. יש דבר כזה) העלה בשבוע החולף תערוכה קינקית מיוחדת לכבוד סרט הסאדו-מאזו. רגעים ספורים לפני סגירת הדלתות הגיע למקום זוג שהחליט להשתמש במוצגים כהשראה למימוש הפנטזיות שלו. השניים המתינו בפינה נסתרת עד שהעובדים עזבו את המקום, ולאחר שווידאו כי הם לבדם, עברו מחדר לחדר וקיימו יחסי מין בכל דרך שתוכלו להעלות על דמיונכם. את תחילת ההתרחשויות תוכלו לראות בוידאו המצורף ואת ההמשך בתיעוד של TMZ.

מה שלא היה ידוע להם הוא שמצלמות האבטחה במקום עקבו אחרי כל שנייה של הסיור הארוטי. השומרים שצפו במתרחש התריעו בפני עובדי המקום, שחזרו כדי לתפוס את השניים על חם. ההתרחשות הזאת הובילה לסיום משעשע לא פחות, כשבני הזוג נמלטים מהדלת האחורית בעודם חצי עירומים. מעניין אם מישהו יצליח לעשות מהסיפור שלהם סרט.

ככה זה התחיל...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully